Muzeul Municipiului Bucureşti (MMB) anunţă deschiderea apelului de proiecte culturale pentru perioada ianuarie-decembrie 2021, propunerile fiind aşteptate până în 20 noiembrie, la ora 16,00. "Invităm artişti, arhitecţi, urbanişti, antropologi, curatori, specialişti în domenii conexe educaţiei şi culturii să propună activităţi culturale – expoziţii sau activităţi care pot fi organizate în aer liber sau online, precum ateliere outdoor, concerte transmise online, conferinţe în live-streaming etc. -, care să fie găzduite de spaţiile disponibile, fizice şi virtuale, ale Muzeului Municipiului Bucureşti", se arată într-un anunţ postat marţi pe Facebook. Propunerile pot fi realizate şi ca parte dintr-un proiect extins, în parteneriat cu alte instituţii cu profil cultural, prin acest demers, muzeul dorind să valorifice elementele de patrimoniu aflate în administrare pentru a prezenta publicului o ofertă culturală diversă şi actualizată, dar şi să ofere organizaţiilor cu profil cultural-educativ sau artiştilor şi experţilor independenţi spaţii de desfăşurare a activităţilor. Muzeele şi casele memoriale din structura MMB deschise propunerilor de proiecte culturale pentru anul 2021 sunt: Spaţii pentru activităţi expoziţionale şi activităţi în aer liber: * Palatul Suţu – holul central, gardul, curtea; * Casa Filipescu-Cesianu: curtea, mansarda; * Muzeul Nicolae Minovici: curtea, sala de conferinţe. Spaţii pentru ateliere educative în aer liber sau proiecte online de valorificare a spaţiului sau a patrimoniului muzeal: * Muzeul Frederic Storck şi Cecilia Cuţescu-Storck; * Colecţia de Artă Ligia şi Pompiliu Macovei; * Muzeul Theodor Aman; * Muzeul Dr. George Severeanu; * Observatorul Astronomic; * Muzeul Nicolae Minovici; * Casa Filipescu-Cesianu; * Muzeul Dr. Victor Babeş; * Palatul Suţu. Tema proiectelor, care vor avea scop cultural-educativ şi non-comercial, trebuie să fie în legătură cât mai strânsă cu specificul muzeelor pentru care sunt propuse, cu personalităţile legate de istoricul clădirilor şi cu obiectele pe care acestea le expun. Propunerea de proiect (între 3 şi 5 pagini, TNR 12, spaţiere 1,5, la care se pot ataşa anexe de imagini şi alte documente relevante) trebuie să conţină: argumentaţia proiectului, obiectivele, publicul ţintă, locaţia propusă, dacă proiectul este organizat fizic, în aer liber, sau online, perioada de desfăşurare, lista de activităţi, impactul estimat, specificaţiile tehnice, materialele utilizate, responsabilul de proiect şi membrii echipei (cu CV-urile ataşate), alături de lista partenerilor (dacă este cazul). Organizaţia care propune proiectul are datoria de a asigura resursele necesare implementării proiectului, apelul de proiecte al MMB nefiind un program de finanţare. Muzeul poate contribui, în limita resurselor disponibile, cu sprijin în ce priveşte resursele umane şi materialele de lucru, precum şi cu suport de natură tehnică sau documentară, precizează MMB. Activităţile propuse nu trebuie să aducă, în niciun fel, atingeri imaginii Muzeului Municipiului Bucureşti, partenerilor acestuia, drepturilor omului, sau să conţină elemente cu caracter ofensator sau ilegal (elemente rasiste, discriminatorii, pornografice etc). Vor trebui respectate toate măsurile de siguranţă şi de prevenire a răspândirii infectării cu noul coronavirus în conformitate cu legislaţia în vigoare. Propunerile pot fi transmise online la adresa [email protected], prin poştă, la adresa bulevardul Ion C. Brătianu nr. 2, Sector 3, Bucureşti, sau pot fi depuse în format tipărit la Palatul Suţu, sediul central al Muzeului Municipiului Bucureşti. Proiectele propuse vor fi supuse atenţiei Consiliului Ştiinţific, urmând a fi înaintate către Consiliul de Administraţie doar proiectele selectate pentru a fi puse în practică în programul expoziţional şi de activităţi al anului 2021. Lista proiectelor acceptate va fi anunţată în secţiunea "Anunţuri" a site-ului muzeului (www.muzeulbucurestiului.ro) până la sfârşitul lunii decembrie 2020. AGERPRES/(AS – autor: Daniel Popescu, editor: Florin Marin, editor online: Simona Aruştei)
Acasă Stiri Nationale Cultura Muzeul Municipiului Bucureşti deschide apelul de proiecte culturale pentru perioada ianuarie-decembrie 2021
Muzeul Municipiului Bucureşti deschide apelul de proiecte culturale pentru perioada ianuarie-decembrie 2021
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.