Namibia a scos la vânzare 170 de elefanţi vii pentru a reduce efectivele acestora de pe teritoriul său, parţial ca urmare a conflictelor tot mai numeroase dintre oameni şi animalele din această specie pe cale de dispariţie, care nu pot fi sacrificate din cauza presiunii internaţionale, relatează joi AFP. Un anunţ publicitar apărut miercuri în cotidianul guvernamental New Era oferea spre vânzare 170 de elefanţi "de mare valoare" cumpărătorilor interni şi internaţionali. Ţară semi-aridă din sudul Africii, cu o populaţie puţin numeroasă, Namibia găzduieşte aproximativ 28.000 de pahiderme, potrivit ministrului Mediului, Pohamba Shifeta. Ministrul a declarat pentru AFP că guvernul din care face parte a ales să vândă elefanţi vii din mai multe motive, în special din cauza numărului lor în creştere. "Unele state s-au plâns că Namibia măcelăreşte elefanţii masculi", a precizat oficialul. "În schimb, am decis, după ce am făcut unele cercetări, să îi vindem", a adăugat el. Potrivit ministerului, animalele au fost scoase la vânzare după "constatarea unei necesităţi de reducere a populaţiei acestora din cauza secetei şi a creşterii numărului de exemplare, care au dus la conflicte între oameni şi elefanţi". Prin declararea independenţei statului, în 1990, numărul elefanţilor din Namibia a scăzut la aproximativ 5.000 de exemplare, însă a crescut brusc după stabilirea unui program de protecţie, salutat la nivel mondial. Potrivit anunţului publicitar, urmează să fie capturate grupuri întregi de elefanţi pentru a nu fi lăsate în urmă exemplare mici sau tinere. Shifeta a subliniat că Namibia nu are intenţia de a vinde elefanţii într-o manieră imprudentă. "Trebuie să ne asigurăm că ţările au condiţii propice" pentru a-i primi, a subliniat ministrul. Pentru exportarea acestor animale, cumpărătorii vor trebui să se asigure că exigenţele Convenţiei privind comerţul internaţional cu specii ale faunei şi florei sălbatice pe cale de dispariţie (CITES) sunt îndeplinite, atât în ţara de export, cât şi în ţara de import, astfel încât tranzacţia să fie autorizată, se indică în anunţul menţionat. Namibia a scos la vânzare 100 de bivoli sălbatici în luna octombrie. În iunie 2019 – după ce în luna mai precedentă a fost declarată stare de dezastru natural din cauza secetei – ţara a oferit de asemenea spre vânzare o mie de animale, printre care 600 de bivoli, 150 de gazele springbok, 60 de girafe şi 28 de elefanţi. Obiectivul a fost, potrivit Ministerului Mediului, limitarea pierderilor la nivelul efectivelor de animale şi obţinerea a 1,1 milioane de dolari, destinaţi conservării speciilor. AGERPRES/(AS – autor: Dana Purgaru, editor: Ana Bîgu, editor online: Simona Aruştei)
Namibia, afectată de secetă, scoate la vânzare 170 de elefanţi
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.