Patru astronauţi urmează să fie lansaţi sâmbătă către Staţia Spaţială Internaţională (ISS) la bordul unei capsule Dragon, în cadrul misiunii istorice SpaceX Crew-1 a NASA şi SpaceX, relatează Xinhua. Astronauţii NASA Michael Hopkins, Victor Glover şi Shannon Walker, împreună cu Soichi Noguchi de la Agenţia Spaţială de Explorare Aerospaţială Japoneză (JAXA), vor fi lansaţi cu racheta Falcon 9 a SpaceX şi capsula Crew Dragon în prima misiune de rotaţie a echipajului de pe ISS din cadrul programului de echipaj comercial al NASA. Lansarea este programată pentru sâmbătă, la ora 19:49 EST, de la Complexul de Lansare 39A de la Centrul Spaţial Kennedy din Florida. Managerii NASA şi SpaceX s-au adunat luni la Centrul Spaţial Kennedy în cadrul pregătirilor pentru zbor a misiunii Crew-1. Lansarea va constitui o premieră, fiind prima dată când un echipaj internaţional va zbura la bordul unei rachete şi capsule spaţiale americane certificate de NASA, deţinute de o companie comercială şi operate de pe teritoriul american. Astronautul japonez Soichi Noguchi şi-a exprimat marţi speranţa că această misiune va inspira năzuinţele pentru un "nou viitor" pe fondul vremurilor dificile în contextul pandemiei de coronavirus, relatează agenţia Kyodo. "Zborul spaţial în sine este (marcat de) o istorie a provocărilor. Sper că va duce la descoperirea unor noi posibilităţi şi dezvoltări", a declarat astronautul în timpul unei conferinţe de presă virtuale organizate de JAXA Recunoscând că este atât emoţionat, cât şi entuziasmat de lansarea la bordul capsulei Crew Dragon cu o rachetă SpaceX Falcon 9, japonezul în vârstă de 55 de ani a mărturisit că: "Există riscuri şi o teamă de eşec când ai în faţă o provocare, dar cred că beneficiile depăşesc cu mult acea frică". Echipajul va rămâne pe ISS timp de aproximativ şase luni, potrivit NASA. Lansarea a fost iniţial programată în luna octombrie, însă a fost amânată după ce NASA a citat necesitatea unor controale suplimentare efectuate asupra rachetei. Noguchi s-a aflat anterior la bordul navei spaţiale Discovery în 2005 şi a navei spaţiale ruseşti Soyuz pentru o şedere de 161 zile pe ISS, între 2009 şi 2010, notează Kyodo. La 2 august, capsula Crew Dragon, la bordul căreia s-au aflat astronauţii NASA Bob Behnken şi Doug Hurley, a amerizat în Golful Mexic, finalizând cu succes istoricul zbor Demo-2 spre ISS. Lansarea misiunii Demo-2 la 30 martie a reprezentat primul zbor orbital lansat de pe pământ american de la sfârşitul programului navetelor spaţiale, în 2011. NASA este primul client pentru serviciile de "taxi spaţial" oferite de SpaceX: agenţia a finanţat dezvoltarea şi testarea capsulei Crew Dragon prin intermediul Programului Commercial Crew, timp de 10 ani. În 2014, NASA a oferit companiei lui Elon Musk un contract în valoare de 2,6 miliarde de dolari pentru a finaliza proiectul Crew Dragon şi pentru a desfăşura cel puţin 6 misiuni operative spre şi dinspre ISS folosind capsula Crew Dragon şi racheta Falcon 9. Boeing a primit un contract similar, în valoare de 4,2 miliarde de dolari, pentru dezvoltarea capsulei CST-100 Starliner. Starliner nu este însă gata să transporte astronauţi. AGERPRES/(AS – autor: Dana Purgaru, editor: Ana Bîgu, editor online: Irina Giurgiu)
Acasă Stiri Internationale Stiinta NASA şi SpaceX fac ultimele pregătiri înaintea misiunii spaţiale istorice cu echipaj...
NASA şi SpaceX fac ultimele pregătiri înaintea misiunii spaţiale istorice cu echipaj uman către ISS
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.