Primarul general al Capitalei, Nicuşor Dan, a declarat, miercuri seara, că subvenţia pentru transportul public este "o chestiune firească", o subvenţie care se plăteşte peste tot în lume, în timp ce subvenţia pentru încălzire este "o anomalie", care se datorează lipsei investiţiilor din reţeaua de termoficare. "Trebuie să facem o diferenţiere între subvenţia pentru transport şi cea pentru căldură. Subvenţia pentru transport public este o subvenţie care se plăteşte peste tot în lume, pentru că este în interes public ca oamenii să meargă cu transportul public şi nu cu maşina proprietate personală, astfel încât să asiguri şi o fluenţă a traficului şi mai ales condiţii de mediu mai bune, aer mai sănătos. Deci subvenţia pentru transport este o chestiune firească. Asupra cuantumului ei putem să avem discuţii, putem eventual să ne gândim la modificări de tarif, dar după ce transportul public va arăta aşa cum ar trebui să arate transportul public. (…) În ceea ce priveşte subvenţia pentru termie, aceasta este o anomalie, pe care, din păcate, trebuie să o perpetuăm în următorii ani. Ea vine din faptul că ani de zile nu s-a investit în reţeaua de termoficare. Noi practic, prin această subvenţie, plătim pierderile pe care lipsa investiţiilor le face să existe", a declarat Nicuşor Dan în cadrul unei emisiuni tv. Acesta s-a ferit să dea un răspuns privind creşterea preţurilor pentru transportul în comun, subliniind că această decizie poate fi luată numai după ce se vor asigura condiţii adecvate de transport pentru cetăţeni şi după o dezbatere publică cu bucureştenii. "Trebuie să avem condiţii civilizate de transport. (…) Să avem acele linii unice, care să ne asigure că transportul public este eficient şi că ajungi mai repede cu transportul public decât cu maşina personală. Din lipsa de fonduri, pe care o să o corectăm în bugetul de anul acesta, în momentul în care te urci într-un mijloc de transport în comun, nu simţi că ai parte de o călătorie civilizată. Ăsta este un lucru pe care putem să îl rezolvăm repede, în două trei luni. De asemenea, puteam să rezolvăm foarte repede o stabilizare a programului mijloacelor de transport în comun. Să avem un program, pe care să-l avem şi pe internet, dar şi în staţii, să ştim la ce interval de timp vine fiecare mijloc de transport. În ceea ce priveşte preţul, fără să majorăm preţul, vom trece de la preţ pe călătorie la preţ pe oră sau oră şi u sfert, o să vedem exact, astfel încât, cu acelaşi bilet să poţi să schimbi două-trei mijloace de transport, aşa cum este peste tot în lumea civilizată", a fost de părere Nicuşor Dan. În ceea ce priveşte reţeaua de termoficare, acesta a susţinut că în următorii ani primăria va schimba circa 300 din cei 1.000 de kilometri de reţea. "Avem o reţea de 30-40 de ani la care nu s-a mai umblat. Lucrul pe care am reuşit să îl fac în aceste două luni de mandat a fost să asigur finanţarea pentru lucrările pe care o să le începem în mod temeinic din vara anului viitor. Am semnat contractul pentru 300 de milioane de euro, cu care putem să schimbăm 200 din cei 1.000 de kilometri de conductă principală. În Planul Naţional de Rezilienţă ne mai sunt alocaţi 200 de milioane. Deci ajungem să avem banii pentru o treime din reţea. (…) În 2021-2022-2023 o să schimbăm cel puţin 300 din cei 1.000 de kilometri din reţeaua principală şi asta se va vedea consistent în nivelul serviciilor pe care îl oferim cetăţenilor. Din păcate, în ultimii 10-12 ani, primăria Capitalei nu a schimbat din 1.000 de km mai mult de 20", a spus primarul Capitalei. Acesta a susţinut că pe termen lung se doreşte menţinerea sistemului de încălzire centralizat, pentru a avea în Bucureşti un aer cât mai curat. "Interesul nostru ca municipalitate este să avem un aer cât mai curat în Bucureşti. Cu cât mai mulţi oameni sunt conectaţi la sistemul de încălzire centralizată, cu atât avem un aer mai bun în Bucureşti. Tocmai de aceea, subvenţia are două roluri. Un rol etic, de a nu pune oamenii să plătească pierderile care se datorează municipalităţii, şi de a menţine în sistemul centralizat cât mai mulţi consumatori, pentru ca el să fie viabil", a afirmat Nicuşor Dan. AGERPRES / (A – autor: Dana Lepădatu, editor: Karina Olteanu, editor online: Andreea Preda) Citeşte şi: * Nicuşor Dan: Conturile primăriei, blocate pentru investiţii; solicităm Ministerului Finanţelor creşterea gradului de îndatorare * Nicuşor Dan anunţă începutul procedurii de desfiinţare a Asociaţiei Centru pentru Dialog: O structură inutilă * Nicuşor Dan: Vaccinarea, calea cea mai sigură pentru a reveni la normalitate; PMB sprijină procesul
Acasă Stiri Nationale Administratie Nicuşor Dan: Subvenţia pe transportul public este o chestiune firească, subvenţia pentru...
Nicuşor Dan: Subvenţia pe transportul public este o chestiune firească, subvenţia pentru încălzire este o anomalie
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.