Instituţiile muzeale şi spaţiile culturale propun pentru ediţia din acest an a Nopţii Muzeelor, programată pe 14 noiembrie, şi o serie de activităţi interactive pe reţelele sociale şi pe website-urile proprii, a anunţat, luni, Reţeaua Naţională a Muzeelor (RNMR). "Peste 60 de muzee şi operatori culturali din toată ţara s-au înscris şi anul acesta pentru a sărbători, pe 14 noiembrie, a XVI-a ediţie a Nopţii Europene a Muzeelor. În contextul actual determinat de pandemie şi în situaţia în care s-au impus noi măsuri la nivel naţional, muzeele şi spaţiile culturale sunt gata să abordeze evenimentul şi în mediul online şi propun publicului diferite activităţi interactive pe reţelele sociale şi pe website-urile proprii. Totodată, Reţeaua Naţională a Muzeelor roagă muzeele şi organizaţiile culturale înscrise să îşi desfăşoare proiectele programate numai până la ora 21,00, adaptate la noua legislaţie guvernamentală referitoare la activităţile cu public şi restricţionarea circulaţiei pe timp de noapte", se precizează într-un comunicat de presă al RNMR, transmis AGERPRES. Cei interesaţi de eveniment pot consulta oferta Nopţii Muzeelor pe https://noapteamuzeelor.org, precum şi pe canalele de comunicare ale instituţiilor culturale implicate. Noaptea Muzeelor trebuia să fie organizată, ca de obicei, în luna mai, însă, din cauza pandemiei de COVID-19, evenimentul a fost mutat la mijlocul luni noiembrie. Potrivit RNMR, în funcţie de măsurile impuse de către autorităţile statului, evenimentele din offline ar putea fi oprite şi organizate în mediul virtual, unde, pe lângă ofertele punctuale ale muzeelor şi organizaţiilor participante, sunt pregătite alte două proiecte digitale de anvergură, după cum a declarat Dragoş Neamu, manager Noaptea Muzeelor. Proiectul "Dacă n-ar fi, nu s-ar povesti" conţine 16 filme documentare de scurtmetraj despre poveştile neştiute ale 10 muzee din Bucureşti şi Ilfov şi altor şase muzee din Iaşi, Bacău, Piatra-Neamţ, Buzău şi Vaslui. Cele din zona Moldovei sunt realizate în colaborare Programul Naţional Cantus Mundi şi sunt povestite de copii. Întreaga serie poate fi vizionată pe canalele de social media ale postului de radio Europa FM, Nopţii Muzeelor şi RNMR. Al doilea proiect digital conţine producţii create de opt echipe de elevi în cadrul proiectului naţional "Animaţii, Puzzle, Investigaţii vino şi joacă-te cu colecţiile la muzeu!", care îşi propun să valorifice şi să prezinte în cele mai creative moduri colecţiile unor muzee din comunităţi locale. Propunerile acestor tineri consumatori culturali vor fi accesibile pe pagina de Facebook şi pagina oficială a Nopţii Muzeelor. În situaţia în care Noaptea Muzeelor se va desfăşura conform planificării iniţiale, cu activări muzeale, instalaţii de artă şi alte proiecte culturale organizate în offline, RNMR nu recomandă persoanelor în vârstă sau vulnerabile din punct de vedere medical să participe fizic la aceste evenimente, ci să opteze pentru cele din mediul online. Iniţiat în urmă cu 16 ani de Ministerul Culturii şi Comunicării din Franţa, patronat de Consiliul Europei, de UNESCO şi de Consiliul Internaţional al Muzeelor, evenimentul Noaptea Muzeelor este organizat anual pe plan european. În anul 2019, Noaptea Muzeelor a mobilizat în România peste 150 de muzee şi entităţi culturale diverse, care au interacţionat cu aproape 1.000.000 de persoane. AGERPRES/(AS – autor: Daniel Popescu, editor: Claudia Stănescu, editor online: Gabriela Badea) Sursa foto: Noaptea muzeelor / Facebook.com
Acasă Stiri Nationale Cultura Noaptea Muzeelor – pregătită şi pentru o abordare digitală în 14 noiembrie
Noaptea Muzeelor – pregătită şi pentru o abordare digitală în 14 noiembrie
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.