O fetiţă de trei ani a fost salvată de sub dărâmături la 65 de ore după seismul care a devastat săptămâna trecută regiunile costiere din vestul Turciei şi al cărui bilanţ a urcat luni la 83 de victime, informează DPA. Membrii echipelor de intervenţie au realizat delicata operaţiune de extragere a fetiţei Elif de sub dărâmăturile provocate de prăbuşirea unui bloc de apartamente din Izmir, a precizat Agenţia de gestionare a dezastrelor (AFAD), la trei zile după ce un puternic seism cu epicentrul plasat în Marea Egee a zguduit vineri Turcia, cât şi Grecia. Bilanţul a urcat la 83 de victime, a anunţat ministrul turc pentru Mediu şi Planificare Urbană, Murat Kurum, după ce mai multe cadavre au fost recuperate de sub clădirile prăbuşite în Izmir, al treilea oraş ca mărime din această ţară. De asemenea, în urma seismului din Marea Egee, doi adolescenţi au murit pe insula greacă Samos, potrivit presei naţionale. Operaţiunea de salvare a fetiţei Elif, care a fost transportată imediat la un cort medical, a putut fi vizionată la televiziune. Mama fetiţei Elif şi trei fraţi ai ei au fost salvaţi de sub dărâmăturile acelui bloc cu opt etaje, sâmbătă, la 23 de ore după producerea seismului. Din păcate, unul dintre fraţii lui Elif a murit între timp, raportează CNN. Potrivit unui mesaj publicat de AFAD pe Twitter, o altă fată, Idil Sirin, în vârstă de 14 ani, a fost salvată după ce a petrecut 58 ore sub dărâmături. Turcia se află la confluenţa unor importante falii seismice şi a fost afectată în trecut de mai multe cutremure de pământ devastatoare. Un astfel de seism, care s-a produs în nord-vestul ţării în 1999, a ucis peste 17.000 de persoane. AGERPRES/(AS – autor: Florin Bădescu, editor: Ana Bîgu, editor online: Anda Badea)
O fetiţă de trei ani, salvată la 65 de ore după seismul din Turcia; bilanţul victimelor a urcat la 83
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.