Festivalul de Film de la Cannes, anulat în primăvară din cauza crizei sanitare, va organiza începând de marţi o mini-ediţie simbolică, deschisă pentru public, cu dorinţa de a transmite un mesaj de speranţă reprezentanţilor celei de-a şaptea arte, profund afectată în acest an de pandemia de COVID-19, informează AFP. Programul acestei mini-ediţii, care va avea loc de marţi până joi, include proiecţii organizate pentru patru filme, dintre care două sunt franţuzeşti, provenite din rândul peliculelor care au primit eticheta "selecţia oficială Cannes 2020" – ce cuprindea iniţial 56 de producţii cinematografice. Filmul "Un triomphe", de Emmanuel Courcol, cu Kad Merad în distribuţie, va deschide această mini-ediţie specială, care va avea loc la Palais des Festivals et des Congres din Cannes, în prezenţa echipei sale de producţie. Evenimentul se va încheia joi seară cu proiecţia peliculei "Les Deux Alfred", de Bruno Podalydes, în prezenţa regizorului şi a actriţei sale principale, Sandrine Kiberlain. Lungmetrajul "Asa Ga Kuru" ("True Mothers"), regizat de japoneza Naomi Kawase, prezentă frecvent pe Croazetă, şi lungmetrajul de debut al cineastei georgiene Dea Kulumbegashvili, "Beginning", premiat recent la Festivalul de la San Sebastian, vor fi de asemenea proiectate, joi după-amiază, respectiv miercuri seară. Doar regizoarea georgiană va fi prezentă. Cannes, cel mai prestigios festival cinematografic din lume, a fost nevoit să se adapteze în acest an din cauza crizei sanitare. După recrudescenţa epidemiei de COVID-19 în Franţa şi reinstaurarea interdicţiei ce vizează părăsirea locuinţei pe timpul nopţii, avanpremierele din cadrul acestei mini-ediţii, programate iniţial la ora locală 19:00, vor începe cu o oră mai devreme. Deşi secvenţele în care starurile sunt fotografiate în timp ce urcă pe scările din faţa Palais des Festivals et des Congres din Cannes, un moment-cheie din programul festivalului, au fost menţinute, invitaţii vor trebui să evite "orice moment de oprire", au dezvăluit pentru AFP organizatorii evenimentului. Distanţarea fizică şi purtarea măştilor sanitare vor fi obligatorii pentru toţi participanţii. Deşi evenimentul este deschis pentru public, numărul spectatorilor nu va putea să depăşească un anumit prag. Înaintea pandemiei de coronavirus, Festivalul de la Cannes atrăgea în fiecare an circa 40.000 de profesionişti din industria cinematografică şi peste 200.000 de spectatori. Ediţia care ar fi trebuit să se desfăşoare în primăvara acestui an îl avea pe cineastul american Spike Lee în calitate de preşedinte al juriului. Mini-ediţia de toamnă va fi însă un eveniment franco-francez. Niciun mare star american nu a putut să facă deplasarea în Franţa. Organizatorii vor decerna totuşi trofeul Palme d'Or pentru scurtmetraj. Din juriul care va atribui acest premiu fac parte regizoarea Claire Burger, actriţa Celine Sallette şi regizorul franco-algerian Rachid Bouchareb. Mai mult decât un festival, Cannes este şi o vitrină esenţială pentru filmele franceze şi străine, dar şi o trambulină către premii. În contextul în care industria cinematografică este în plină degringoladă, mulţi specialişti speră ca această mini-ediţie să îi convingă pe producători să nu amâne lansările filmelor lor în cinematografe. Întrucât Festivalul de la Cannes nu a putut fi organizat în luna mai, organizatorii s-au resemnat publicând o listă cu 56 de lungmetraje care au fost incluse în "selecţia oficială 2020". Cu preţul unor adaptări considerabile, alte festivaluri internaţionale au putut totuşi să fie organizate de atunci, precum Festivalul de la Veneţia, la începutul lunii septembrie. Mostra 2020 a reprezentat primul test de amploare pentru festivalurile cinematografice majore, după debutul pandemiei de COVID-19, fiind organizat în paralel cu implementarea unui protocol sanitar foarte strict. AGERPRES/(AS – autor: Florin Bădescu; editor: Mihaela Nicolaescu, editor online: Adrian Dădârlat) Sursa foto: Festival de Cannes / Facebook
Acasă Stiri Internationale Life O mini-ediţie simbolică a Festivalului de Film de la Cannes debutează marţi...
O mini-ediţie simbolică a Festivalului de Film de la Cannes debutează marţi în Franţa
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.