Biroul antifraudă al Uniunii Europene, OLAF, a lansat o anchetă asupra agenţiei de protecţie a frontierelor a blocului comunitar, Frontex, a confirmat marţi un purtător de cuvânt, potrivit DPA. "OLAF poate confirma că a deschis o anchetă privind Frontex", se arată într-un comunicat al serviciului de presă al OLAF. "Totuşi, pentru că ancheta e în desfăşurare, OLAF nu poate face alte comentarii, în acord cu protejarea confidenţialităţii anchetelor în desfăşurare sau potenţiale, a procedurilor judiciare ulterioare, a datelor personale şi a drepturilor procedurale", mai precizează OLAF. "Faptul că OLAF desfăşoară o investigaţie nu înseamnă că persoanele sau entităţile implicate au comis nereguli sau fraude. OLAF respectă pe deplin prezumţia de nevinovăţie şi drepturile la apărare ale persoanelor sau entităţilor vizate de o investigaţie", se menţionează în comunicat. Investigaţiile vizează acuzaţii de hărţuire, comportament necorespunzător şi acţiuni de respingere a migranţilor, au afirmat pentru site-ul de ştiri Politico patru oficiali ai UE. Conform Politico, ancheta a fost deschisă la începutul acestei luni. Chris Borowski, purtător de cuvânt al Frontex, a spus că agenţia "cooperează pe deplin cu OLAF". "Vizitele OLAF la agenţii, instituţii şi entităţi ale UE sunt o practică normală de bună guvernanţă. Este important de notat că astfel de vizite nu implică obligatoriu nereguli. Ele pot fi declanşate chiar de conducerile organismele europene", a declarat Borowski. În octombrie, o anchetă jurnalistică realizată în comun de platforma Bellingcat şi de alte media a dezvăluit că Frontex a fost implicată activ sau prezentă în multiple incidente la graniţa maritimă dintre Grecia şi Turcia începând din martie, acuzaţii pe care agenţia le respinge. Respingerea migranţilor înapoi în porturile de unde au plecat sau în apele internaţionale este ilegală în conformitate cu legea internaţională şi europeană. Totuşi, agenţia a fost acuzată în mod repetat de colaborare cu autorităţi naţionale de pază de coastă în acţiuni de respingere a migranţilor în ultimii ani. AGERPRES/(AS – autor: Ionuţ Mareş, editor: Gabriela Ionescu)
Acasă Stiri Internationale Politica Externa OLAF, biroul antifraudă al Uniunii Europene, investighează agenţia de frontieră Frontex
OLAF, biroul antifraudă al Uniunii Europene, investighează agenţia de frontieră Frontex
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.