Pandemia de coronavirus a impulsionat vânzările de PC-uri la nivel mondial, în 2020 acestea având o creştere de 13,7%, nivel ce nu s-a mai înregistrat de aproape zece ani, conform datelor firmei de consultanţă IDC (International Data Corporation), scrie agenţia EFE. În total, în 2020 s-au vândut 302,6 milioane unităţi în toată lumea, dintre care 72,6 milioane ale companiei chineze Lenovo, care a ocupat din nou poziţia de lider, la fel ca în 2019, cu o cotă de piaţă de 24%. Pe locul secund s-a situat Hp, cu 67,6 milioane unităţi vândute şi o cotă de piaţă de 22,4%. Topul continuă cu Dell Tecnologies, cu 50,3 milioane unităţi (16,6% cotă), Apple, cu 23 milioane (7,6% cotă de piaţă) şi Acer, cu 20,98 milioane unităţi vândute (6,9%). Celelalte mărci au vândut 67,9 milioane calculatoare şi şi-au revendicat, împreună, 22,4% din piaţa globală. Creşteri precum cele din 2020 nu s-au mai înregistrat din 2010, când vânzările au avut un avans de 13,7%. Mai mult, în ultimul deceniu s-au consemnat şase ani de scăderi ale vânzărilor. "Toate semnalele indică faptul că această creştere are încă un drum de parcurs", a afirmat Ryan Reith, de la IDC. Telemunca şi şcoala de la distanţă au impulsionat aceste vânzări, dar şi jocurile, care au înregistrat maxime istorice. Avansul vânzărilor a fost în trimestrul al patrulea mult peste medie, de 26,1% comparativ cu perioada similară a anului anterior, respectiv 91,6 milioane unităţi vândute, conform IDC. Creşterea cererii a fost atât de mare, încât oferta nu a putut să-i facă faţă. Producătorii s-au confruntat nu numai cu lipsa componentelor şi a capacităţii de producţie, ci şi cu logistica, care a fost o problemă şi i-a determinat pe unii să apeleze la transportul aerian, cu creşterea corespunzătoare de costuri, mai semnalează IDC. AGERPRES/(AS-autor: Nicoleta Gherasi, editor: Andreea Marinescu, editor online: Gabriela Badea)
Acasă Stiri Internationale Economic Extern Pandemia a impulsionat cu 14% vânzarea de calculatoare, care a ajuns la...
Pandemia a impulsionat cu 14% vânzarea de calculatoare, care a ajuns la nivelul din 2010
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.