Emisiile de gaze cu efect de seră au scăzut cu 10,3% în 2020 în Statele Unite, cea mai mare scădere înregistrată după cel de-al Doilea Război Mondial, în condiţiile în care pandemia de coronavirus a încetinit economia, potrivit unui raport publicat marţi de Rhodium Group, relatează Reuters. Consecinţele economice din cauza răspândirii necontrolate a noului coronavirus – mai ales în sectoare precum transport, energie electrică şi industrie – au avut ca rezultat o scădere mai mare a emisiilor decât în timpul recesiunii din 2009, când emisiile au scăzut cu 6,3%. Scăderea înregistrată arată că Statele Unite vor depăşi angajamentul luat în baza acordului climatic de la Copenhaga de a reduce emisiile de gaze cu efect de seră cu 17% sub nivelul din 2005 până în 2020. Emisiile vor scădea de fapt cu 21,5% comparativ cu 2005. Autorii raportului au avertizat însă că scăderea nu ar trebui să fie văzută ca o garanţie a faptului că Statele Unite îşi vor putea îndeplini un angajament mai ambiţios luat în baza acordului climatic de la Paris de a reduce emisiile cu 28% sub nivelul din 2005 până în 2025. "Odată cu distribuţia vaccinurilor împotriva COVID-19, ne aşteptăm la o reluare a activităţii economice în 2021, însă fără modificări structurale semnificative în intensitatea carbonului în economia SUA, emisiile vor creşte probabil din nou", se mai arată în raport. Cea mai mare reducere a emisiilor s-a înregistrat în sectorul transporturilor, care a înregistrat o scădere bruscă a emisiilor cu 14,7% faţă de nivelurile din 2019 în condiţiile reducerii călătoriilor, în special la începutul pandemiei în martie anul trecut, se arată în raport. O scădere semnificativă a emisiilor cu efect de seră s-a înregistrat şi în cazul centralelor electrice – o scădere cu 10,3% sub nivelul din 2019 – determinată de reducerea activităţii centralelor pe bază de cărbune şi o scădere generală a cererii de energie electrică ca urmare a consecinţelor economice cauzate de pandemie, se mai arată în document.AGERPRES/(AS – autor: Mihaela Moise, editor: Mariana Ionescu, editor online: Irina Giurgiu)
Acasă Stiri Internationale Planeta Pandemia de COVID-19 a provocat cea mai mare scădere a emisiilor de...
Pandemia de COVID-19 a provocat cea mai mare scădere a emisiilor de gaze cu efect de seră în SUA (raport)
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.