PSD a câştigat alegerile parlamentare cu 30,13% dintre voturile exprimate pentru Senat şi 29,69% pentru Camera Deputaţilor, urmat de PNL, care a obţinut 25,58% la Senat şi 25,18% la Camera Deputaţilor, a anunţat, luni, Biroul Electoral Central, după centralizarea proceselor-verbale din 96,43% dintre secţiile de votare. Pe locul al treilea se situează Alianţa USR PLUS, care a obţinut 15,24% din voturi la Senat şi 14,75% la Camera Deputaţilor. !function(e,i,n,s){var t="InfogramEmbeds",d=e.getElementsByTagName("script")[0];if(window[t]&&window[t].initialized)window[t].process&&window[t].process();else if(!e.getElementById(n)){var o=e.createElement("script");o.async=1,o.id=n,o.src="https://e.infogram.com/js/dist/embed-loader-min.js",d.parentNode.insertBefore(o,d)}}(document,0,"infogram-async"); Alianţa pentru Unirea Românilor (AUR) are 8,77% din voturi la Senat şi 8,69% la Camera Deputaţilor iar UDMR a obţinut 6,13% la Senat şi 5,98% la Camera Deputaţilor. Potrivit datelor după centralizarea proceselor-verbale din 96,43% dintre secţiile de votare, PMP şi Pro România nu ating pragul de 5% pentru a intra în Parlament. Până luni, la ora 21,00, au fost centralizate la nivelul birourilor electorale de circumscripţie judeţeană procesele-verbale din 18.855 secţii de votare, reprezentând 96,43% din totalul de 19.553 de secţii de votare. Conform datelor centralizate, numărul voturilor valabil exprimate este de 5.635.801, prezenţa la vot fiind de 30,51% din numărul total al alegătorilor înscrişi în listele electorale permanente. Situaţia voturilor exprimate pentru primii 10 competitori electorali este următoarea: Camera Deputaţilor: * PSD – (1.673.265 voturi) – 29,69% * PNL – (1.418.961 voturi) – 25,18% * USR PLUS – (831.192 voturi) – 14,75% * AUR – (489.562 voturi) – 8,69% * UDMR – (336.976 voturi) – 5,98% * PMP – (263.688 voturi) – 4,68% * Pro România – (235.209 voturi) – 4,17% * PER – (62.185 voturi) – 1,10% * PPU-SL – (58.227) – 1,03% * PRM – (32.155 voturi) – 0,57% Senat: * PSD – (1.699.842 voturi) – 30,13% * PNL – (1.443.357 voturi) – 25,58% * USR PLUS – (859.593 voturi) – 15,24% * AUR – (495.037 voturi) – 8,77% * UDMR – (346.112 voturi) – 6,13% * PMP – (271.249 voturi) – 4,81% * Pro România – (238.021 voturi) – 4,22% * PER – (74.766 voturi) – 1,33% * PPU-SL – (69.211) – 1,23% * PRM – (37.566 voturi) – 0,67%. AGERPRES/(AS – autor: Eusebi Manolache, editor: Antonia Niţă, editor online: Adrian Dădârlat)
Parlamentare2020/BEC – Rezultate parţiale după centralizarea a 96% din secţii: Senat – PSD: 30,13%, PNL: 25,58%
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.