Preşedintele PRO România, Victor Ponta, a prezentat, duminică, primele două măsuri din planul partidului pentru ieşirea din criză în anul 2021, respectiv un venit minim pentru persoanele fizice şi sprijin economic pentru companii. "Ne-am propus să venim cu două măsuri foarte clare, foarte simple, care să fie aplicate în 2021, care merg ţintit către oamenii şi firmele care au nevoie de sprijin. Cred că este important să le spunem oamenilor ce câştigă ei după 6 decembrie, ce câştigă politicienii ştim. Aceste două măsuri vor fi condiţiile PRO România pentru a vota în viitorul parlament un nou guvern. Din punctul de vedere PRO România, guvernul viitor trebuie să aplice aceste două măsuri. Trebuie să salveze oamenii, să arate solidaritate şi responsabilitate socială şi trebuie să facă ceva concret. Anul 2021 trebuie să fie anul în care ieşim din criza economică", a spus Ponta, într-o conferinţă de presă. Ponta a precizat că peste 5,8 milioane de oameni au nevoie de sprijin pentru a trece de criză, din care 1 milion sunt copii. De asemenea, conform liderului PRO România, trebuie ajutaţi românii care au plecat în străinătate şi majoritatea IMM-urilor. Prima măsură se numeşte "Venitul Minim de Criză", se adresează oamenilor cu venituri mici şi are ca scop asigurarea resurselor minime pe perioada crizei pentru românii din ţară sau străinătate. Conform PRO România, o persoană singură are nevoie de 2.000 de lei lunar pentru a trece de criză în anul 2021 şi 1.500 de lei lunar pentru fiecare membru de familie, limita fiind de 4.500 lei pentru o familie. "Venitul Minim de Criză'' se va acorda prin plata de către stat a diferenţei dintre veniturile realizate de o persoană şi nivelul garantat menţionat. Această diferenţă se va plăti jumătate în bani şi jumătate în tichete valorice pentru produse alimentare şi sanitare de strictă necesitate. "Nu este doar o măsură socială, este şi una economică, pentru că această criză este una de consum. De produs se tot produce, dar nu are cine să cumpere. Oamenii nu au bani să cumpere sau se tem să-şi cheltuie banii. În acest fel, trecem un sfert din populaţia României un an peste criză şi ajutăm firmele româneşti să aibă consumatori", a spus Ponta. Cea de a doua măsură prezentată de preşedintele PRO România este denumită "Sprijinul Economic de Criză" şi se adresează IMM-urilor, firmelor cu capital privat şi capital românesc. Concret, măsura prevede o reducere a TVA de la 9% la 5% pentru produsele agricole şi alimentare şi pentru serviciile din HORECA. De asemenea, se propune anularea unor obligaţii fiscale aferente anului 2021 pentru IMM-uri: impozit pe profit, impozitul specific, impozitul pentru microîntreprinderi, taxele şi impozitele datorate activelor neutilizate din cauza restricţiilor şi interdicţiilor administrative. În plus, se propune acoperirea a minim 50% pentru chiriile aflate în plată pe perioada nefuncţionării din cauza restricţiilor. "Nu este normal să lăsăm firmele mici să lupte în procese cu proprietari care le spun 'nu ne interesează că v-au închis, plătiţi-ne chiria!'. Este o bătălie inegală şi trebuie să intervenim să salvăm aceste firme", a explicat preşedintele PRO România. Victor Ponta susţine că există o singură condiţie esenţială pentru toate aceste firme ca să beneficieze de sprijin, şi anume să păstreze în cursul anului 2021 acelaşi număr de persoane angajate. "Propunerea noastră, ca partid, este ca oamenii şi firmele să nu fie abandonate în 2021, să acţionăm de la 1 ianuarie să facem sisteme extrem de simple şi extrem de uşor de aplicat în practică. Şi dacă facem asta, din 2021 putem să construim", a mai spus Victor Ponta. AGERPRES / (AS – autor: Eusebi Manolache, editor: Marius Frăţilă, editor online: Gabriela Badea)
Parlamentare2020/ Victor Ponta a prezentat două măsuri PRO România pentru ieşirea din criză în 2021
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.