Parlamentul European (PE) a aprobat vineri poziţia sa cu privire la reforma Politicii Agricole Comune (PAC) a UE, care cuprinde în special obligaţii de mediu sporite pentru agricultori, în pofida opoziţiei energice a unor ONG-uri şi eurodeputaţi care au considerat propunerile formulate ca fiind insuficiente faţă de provocările climatice, relatează AFP şi Reuters. Mai devreme în cursul acestei săptămâni, miniştrii europeni ai agriculturii au convenit asupra versiunii lor privind această reformă. Împreună cu Comisia Europeană şi cu Parlamentul European, statele membre vor negocia versiunea finală a reformei, care se va aplica din ianuarie 2023. Cu un buget stabilit la 387 de milioane de euro pentru şapte ani, Politica Agricolă Comună este principalul capitol bugetar al UE. O propunere a miniştrilor europeni prevede ca 20% din plăţile directe către fermieri să fie alocate pentru aşa-numitele eco-scheme de plată pentru grija faţă de mediu şi climă. Însă propunerea votată de PE prevede la acest capitol un procent de 30%. Activista ecologistă suedeză Greta Thunberg le-a cerut eurodeputaţilor înainte acestui vot să respingă textul propus. ''Dragi eurodeputaţi, obiectivele voastre climatice vagi nu vor avea nicio valoare dacă nu reuşiţi să votaţi împotriva acestei PAC (…) Este şansa voastră să vă transformaţi cuvintele în acţiune'', a scris ea pe Twitter. Unii eurodeputaţi, în special Verzii, dar şi socialişti, al căror grup (S&D) este divizat în această chestiune, consideră de asemenea că textul supus votului – întocmit pe baza unui cadru stabilit în anul 2018 – nu ţine suficient de mult cont de provocările climatice şi de mediu. În schimb, grupul liberal (Renew) şi cel al popularilor europeni (PPE) susţin reforma, evidenţiind un consens asupra unui amendament care garantează conformitatea PAC cu ''Pactul Verde'' european. AGERPRES/(AS – editor: Sorin Popescu, editor online: Gabriela Badea)
Acasă Stiri Internationale Economic Extern Parlamentul European a adoptat poziţia sa asupra reformei Politicii Agricole Comune
Parlamentul European a adoptat poziţia sa asupra reformei Politicii Agricole Comune
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.