Piaţa auto din Germania a coborât anul trecut la cel mai scăzut nivel de după reunificare, arată datele publicate vineri, în condiţiile în care atât producţia cât şi vânzările de automobile au scăzut dramatic din cauza pandemiei, informează AFP. Un număr total de 2,92 milioane de autoturisme noi au fost înmatriculate anul trecut în cea mai mare economie europeană, în scădere cu 19% comparativ cu 2019, iar producţia de autovehicule a coborât la 3,5 milioane unităţi, cel mai scăzut nivel din ultimii 45 de ani, a informat Asociaţia industriei auto din Germania (VDA). "Ne aşteptăm la o revenire a pieţei de autoturisme din Germania în 2021. Cu toate acestea, nivelul foarte puternic de dinaintea pandemiei nu este probabil să fie atins", a declarat preşedintele VDA, Hildegard Mueller. Această contracţie a dus piaţa din Germania la un nivel fără precedent după reunificarea ţării. Ultima dată când în Germania au fost înmatriculate mai puţin de trei milioane de autoturisme a fost în 1989. O veste bună o constituie însă faptul că în luna decembrie 2020, înmatriculările de autoturisme noi au crescut cu 10% în ritm anual. Reinhard Zirpel, preşedintele Asociaţiei Producătorilor Internaţionali de Autovehicule din Germania (VDIK), subliniază că mulţi consumatori au cumpărat un autoturism la finalul anului pentru a beneficia de o reducere temporară a Taxei pe Valoarea Adăugată. Guvernul german decis o reducere temporară a cotei de TVA în luna iulie, în cadrul măsurilor destinate relansării cheltuielilor consumatorilor, iar această reducere expira la finele anului 2020. De asemenea, anul trecut exporturile de autoturisme germane au scăzut cu 24% până la 2,6 milioane de vehicule. Aceste cifre vin într-un moment în care constructorii germani se străduiesc să se adapteze la ţintele privind emisiile de CO2 impuse de Uniunea Europeană şi să investiţii semnificative pentru a putea face trecerea la autovehiculele electrice. AGERPRES/ (AS-autor: Constantin Balaban, editor: Mariana Nica, editor online: Andreea Lăzăroiu)
Acasă Stiri Internationale Economic Extern Piaţa auto din Germania a înregistrat o contracţie istorică în 2020
Piaţa auto din Germania a înregistrat o contracţie istorică în 2020
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.