Preşedintele Samsung Electronics, Lee Kun-hee, cel care a transformat compania sud-coreeană într-un gigant mondial al telecomunicaţiilor, a încetat din viaţă duminică la 78 de ani, a anunţat grupul, într-un comunicat preluat de agenţiile internaţionale de presă. Cunoscut pentru modul său de viaţă solitar, Lee era la pat în urma unui atac de cord suferit în 2014. Din 2009, era considerat cel mai bogat om din Coreea de Sud, cu o avere estimată de revista Forbes la 20 de miliarde de dolari. Existenţa sa a fost înconjurată de un halou de mister, puţine informaţii despre starea de sănătate ajungând la urechile publicului. "Preşedintele Lee a decedat la 25 octombrie având alături familia, inclusiv pe vicepreşedintele Jay Y.Lee", se menţionează în comunicat. Sub conducerea lui Lee, Samsung a devenit cel mai mare producător de telefoane smart şi circuite integrate de pe planetă, cu o cifră de afaceri globală echivalentă cu o cincime din produsul intern brut al ţării. "Preşedintele Lee era un adevărat vizionar care a transformat Samsung dintr-o întreprindere locală într-un lider global al inovării şi puterii industriale. Moştenirea sa va fi eternă", se adaugă în comunicatul companiei. Samsung este de departe cel mai mare dintre aşa-zisele "chaebol" sud-coreene, conglomerate controlate de familii şi aflate la originea spectaculoasei redresări a ţării după război, dar acuzate frecvent de legături opace cu puterea politică şi subminarea concurenţei. Găsit vinovat de corupţie în 1996, iar în 2008 de corupţie şi evaziune fiscală, Lee a fost în cele din urmă condamnat doar cu suspendare. După criza cardiacă suferită în 2014, compania este condusă de fiul său, Lee Jae-yong, vicepreşedintele Samsung Electronics. În 2017, şi Lee Jae-yong a fost condamnat la cinci ani de închisoare, fiind găsit vinovat de corupţie şi alte infracţiuni în legătură cu procesul fostei şefe a statului Park Geun-hye, pentru ca un an mai târziu să fie declarat nevinovat de acuzaţiile mai grave şi eliberat. AGERPRES/(AS – editor: Mihaela Toth, editor online: Simona Aruştei)
Acasă Stiri Internationale Economic Extern Preşedintele Samsung Electronics, Lee Kun-hee, a încetat din viaţă la 78 de...
Preşedintele Samsung Electronics, Lee Kun-hee, a încetat din viaţă la 78 de ani
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.