Primarul Iaşiului, Mihai Chirica (PNL), şi-a manifestat vineri, în cadrul unei conferinţe de presă, dezamăgirea pentru "lipsa de solidaritate naţională" cu privire la greşeala comisă de Sebastian Colţescu, edilul ieşean argumentând că nu a fost vorba de nicio manifestare rasistă a arbitrului român. "Şi eu sunt român, şi eu cunosc limba română, şi eu ştiu să fac o clasificare a culorilor indiferent dacă aceste culori se referă la culoarea ochilor, a părului, a pielii, a hainelor cu care sunt eu îmbrăcat. Mi se pare o lipsă de solidaritate naţională pentru o greşeală a unui român comisă într-un spaţiu internaţional. Gândiţi-vă ce s-ar fi întâmplat dacă orice altă naţie ar fi păţit la fel cu un arbitru al său. Ar fi apărut o declaraţie al Ministerului de Externe, ar fi fost poate şi o intervenţie a Academiei Române de la Institutul de Lingvistică, şi ar fi spus poate lucruri pe care eu aşa le-am înţeles. Dacă în acel grup de oameni ar fi fost şapte persoane de culoare şi un alb, şi arbitrul trebuia să indice persoana de culoare albă care trebuia să fie sancţionată de arbitrul de centru, şi trebuia să o facă repede, cum ar fi fost? Se ducea şi îl legitima? 'Vă rugăm să arătaţi buletinul să vedem seria, copia după buletin. Arbitrul este acolo, staţi acolo, aşteptaţi, şi vedem ce decizie luăm'. A indicat într-o manieră raţională, fără să jignească, unul dintre atributele pe care îl avea această persoană. Nu îl declasifică, dar era modalitatea de identificare. Întrebaţi pe oricine ar fi fost într-o asemenea postură cum făcea identificarea acelei persoane", a declarat primarul Mihai Chirica. Edilul ieşean a spus, totodată, că dacă ar fi fost în această situaţie, nu s-ar fi simţit jignit. "Eu nu m-aş fi simţit jignit. Ar fi spus 'albul ăla'. Eu sunt albul ăla. Să nu-mi fi spus gălbejitul ăla. Să nu-mi fi spus palidul ăla sau amărâtul ăla. M-aş fi simţit jignit. Dar eram persoana albă dintr-un grup de negri. E corect, nu mă cunoaşte după nume. E corect, mă identifică vizual cu cel mai semnificativ atribut pe care îl am: culoarea pielii. Nu este o jignire. De ce a trebuit ca noi să suportăm să fie jignit un român într-o asemenea manieră fără drept la replică?", a menţionat Chirica. El a adăugat că s-a simţit jignit de modul în care lui Colţescu "i s-a pus pistolul la cap şi s-a tras în el". "Nu e bine, nu e corect, nu e demn pentru noi să ne lăsăm un compatriot să zacă pur şi simplu jos pe stradă şi noi să nu ne uităm la dânsul să-l întrebăm ce are. Cred că cei care mă pot înţelege mă înţeleg. M-am simţit şi eu implicat, cel puţin emoţional, în această chestiune. Jignit de-a dreptul. Nu a făcut apel la nicio manifestare rasistă. Pur şi simplu a fost o identificare vizuală după culoarea pielii acelui cetăţean din acel grup. Şi atât. Mai ales că nu s-a întâmplat la un pahar de bere, ci s-a întâmplat într-o competiţie sportivă unde decizia trebuia luată într-o secundă, aşa cum ştie toată lumea", a mai afirmat Chirica. AGERPRES / (A – autor: Daniela Malache, editor: Marius Frăţilă, editor online: Andreea Lăzăroiu) Mai multe imagini pe AGERPRES FOTO
Acasă Stiri Nationale Administratie Primarul Chirica, despre cazul Colţescu: Nu a făcut nicio manifestare rasistă; mi...
Primarul Chirica, despre cazul Colţescu: Nu a făcut nicio manifestare rasistă; mi se pare o lipsă de solidaritate naţională
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.