Primarul Iaşiului, Mihai Chirica, a declarat, vineri, într-o conferinţă de presă, că va lansa o scrisoare deschisă adresată tuturor celor care ar fi dispuşi să preia clubul de fotbal Politehnica Iaşi. Primarul Iaşiului a spus că a transmis către camerele de comerţ şi ambasadele de pe teritoriul României o scrisoare deschisă prin intermediul căreia autoritatea locală îşi arată deschiderea de a găsi un investitor pentru clubul de fotbal Politehnica Iaşi. "Vreau să transmit o scrisoare deschisă peste tot în ţară şi peste tot în lume pentru un eventual investitor la clubul Politehnica Iaşi. Am analizat cu atenţie evoluţia acestui club pe parcursul a 30 de ani. Dispariţia statului ca suveran în privinţa gestionării acestui club, pentru noi, nu a fost foarte benefică, cu toate că, în mandatul meu, am reuşit o premieră. În 2016, am jucat în Cupele Europene, probabil că lucrul acesta s-a uitat. În cele din urmă, necesitatea finanţării acestui club este un deziderat pe care l-am urmărit de fiecare dată. Cred că lumea trebuie să înţeleagă că primarul acestui oraş nu ţine în mâini acest club ca şi când ar fi un bun personal sau al oraşului. Este doar gloria acestui club care ne interesează", a afirmat Mihai Chirica. Subliniind că Politehnica Iaşi este un brand local, Chirica şi-a exprimat convingerea că investiţia făcută în acest club va aduce avantaje atât investitorului, cât şi spiritului sportiv local. "Am discutat cu proprietarul de drept al acestui club, cu Adrian Ambrozie, ce părere ar avea dacă ar apărea un investitor şi i-ar cere: "dă-mi mie clubul ca să fac ceva din el, ca să-l cresc cu nişte garanţii rezonabile, viabile, de care să ştie şi ieşenii". Ce ne interesează pe noi este ca la acest club este să apară o sursă de finanţare continuă pentru a putea să credem că Iaşiul nu se luptă an de an doar pentru evitarea retrogradării, ci poate fi şi mai sus în clasament. Vrem să avem cum să exploatăm imaginea acestui club care vine din trecutul, din istoria acestui oraş, în binele oraşului. Desigur, să ajutăm şi iubitorii de sport, iubitorii de fotbal, care să poată veni cât mai mulţi la stadion şi să aibă şi pentru ce", a declarat primarul Iaşiului, Mihai Chirica. AGERPRES/(A, autor: Daniela Malache, editor: Diana Dumitru, editor online: Irina Giurgiu)
Acasă Stiri Nationale Administratie Primarul Iaşiului caută un investitor pentru clubul de fotbal Politehnica
Primarul Iaşiului caută un investitor pentru clubul de fotbal Politehnica
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.