Ministrul Educaţiei şi Cercetării, Monica Cristina Anisie şi directorul executiv al Agenţiei Naţionale pentru Transplant, dr. Radu Zamfir, au semnat un protocol de colaborare pentru implementarea Campaniei naţionale "Transplantul înseamnă VIAŢÄ". Scopul protocolului, cu o valabilitate de doi ani şi posibilitatea de a fi prelungit, îl reprezintă creşterea gradului de informare şi educare a elevilor de liceu (clasele a XI-a şi a XII-a) din România cu privire la activitatea de transplant, una dintre activităţile de excelenţă în domeniul medical. De asemenea, se urmăreşte promovarea actului altruist de donare prin prezentarea de către specialiştii Agenţiei Naţionale de Transplant a informaţiilor corecte şi reale privind importanţa şi rolul donării şi al transplantului de organe, ţesuturi şi celule, a precizat sâmbătă un comunicat al MEC transmis AGERPRES. În virtutea acestui protocol, specialiştii Agenţiei Naţionale de Transplant vor susţine prezentări, gratuit, în format interactiv, despre transplant, în cadrul orelor de dirigenţie, al orelor de Educaţie pentru sănătate şi în cadrul programului "Şcoala altfel". De asemenea, vor fi derulate activităţi de informare şi promovare a activităţii de donare şi transplant prin utilizarea de broşuri informative şi instrumente digitale gratuite puse la dispoziţie de către Agenţia Naţională de Transplant, a precizat sursa citată. Totodată, protocolul prevede şi organizarea unui concurs artistic (secţiuni: desen, pictură, grafică) pentru promovarea donării şi transplantului. Părţile semnatare vor coopera pentru punerea în practică a obiectivelor protocolului, sens în care Ministerul Educaţiei şi Cercetării va disemina în rândul cadrelor didactice, prin intermediul inspectoratelor şcolare, informaţiile referitoare la prevederile acestui protocol şi la resursele şi activităţile educaţionale disponibile cu titlu gratuit. "Educaţia privind activitatea de transplant reprezintă un segment de maxim interes naţional în salvarea de vieţi omeneşti. Iar primele cunoştinţe trebuie dobândite în şcoală! Cred că e important ca elevii de liceu să fie informaţi cu privire la ce înseamnă transplantul, ce implică donarea şi ce se întâmplă cu pacienţii aflaţi pe listele de aşteptare", a declarat Monica Cristina Anisie, potrivit comunicatului MEC. Radu Zamfir a amintit că, în vederea realizării obiectivului său principal, acela de a acorda o nouă şansă la viaţă prin transplant unui număr cât mai mare de pacienţi aflaţi în suferinţă pe listele de aşteptare, Agenţia Naţională de Transplant are printre prinicipalele atribuţii promovarea activităţilor de donare şi transplant de organe, ţesuturi şi celule umane, conform directivelor şi recomandărilor Uniunii Europene. "Prin lansarea campaniei "Transplantul înseamnă VIAŢĂ" în rândul elevilor din clasele a XI-a şi a XII-a de liceu, ne dorim să aducem în faţa tinerilor informaţii corecte şi reale despre activitatea de transplant, despre înţelegerea şi importanţa gestului nepreţuit de a oferi necondiţionat altor semeni necunoscuţi o şansă la viaţă. Mulţumim Ministerului Educaţiei şi Cercetării, doamnei ministru Monica Anisie, pentru susţinerea şi încrederea acordate acestui proiect al Agenţiei Naţionale de Transplant", a declarat dr. Radu Zamfir, directorul executiv al Agenţiei Naţionale pentru Transplant. *** "Transplantul înseamnă VIAŢÄ" este o campanie de informare asupra activităţii de transplant şi promovare a donării de organe, ţesuturi şi celule de origine umană, desfăşurată în sistemul public de educaţie din România. Activitatea de transplant reprezintă un segment de maxim interes naţional privind salvarea de vieţi omeneşti. Strategia naţională de sănătate cuprinde dezvoltarea activităţii de transplant în România şi acordarea unei noi şanse la viaţă, prin transplant, unui număr cât mai mare de pacienţi aflaţi în suferinţă pe listele de aşteptare. Una din direcţiile acestei strategii este desfăşurarea de campanii pentru promovarea donării şi a transplantului. AGERPRES/(AS, editor: Cătălina Matei, editor online: Adrian Dădârlat) Sursa foto: edu.ro
Acasă Stiri Nationale Educatie Protocol de colaborare pentru educarea elevilor cu privire la activitatea de transplant
Protocol de colaborare pentru educarea elevilor cu privire la activitatea de transplant
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.