Primarul Sectorului 2, Radu Mihaiu, a declarat vineri că, în urma unor discuţii cu edilii de sector, dar şi cu primarul general al Capitalei, a reieşit că aceştia susţin o creştere a preţului locurilor de parcare la 300-600 de lei anual. "Unii dintre voi au fost supăraţi pe mine pentru că le-am spus că taxa pe parcare trebuie să crească. Susţin în continuare acest lucru: taxa pe parcare trebuie să crească. Avem niveluri ale taxei de parcare de 58,4 lei sau de 79 de lei, dacă stăm un pic mai central. Aceste sume sunt pe an. Sunt nişte sume foarte mici, pentru un bun care este al tuturor, până la urmă. Spaţiul public este un bun al tuturor, iar în condiţiile în care avem atât de multe maşini, să avem acest privilegiu, de a avea un loc de parcare aproape gratis, nu cred că se mai justifică şi este cazul să creştem puţin taxa de parcare. Avem o discuţie în acest cu toţi primarii de sectoare din Bucureşti şi cu primarul general. Vom pune în dezbatere şi nivelul chiriei anuale a parcării pe cele trei zone, iar ce discutasem cu toţii şi părea să fie o soluţie agreată de toţi primarii este să ajungem cu nivelul parcării undeva între 300-600 de lei pe an", a precizat Radu Mihaiu, într-o discuţie pe Facebook cu locuitorii Sectorului 2. Edilul a menţionat că preţul lunar este comparabil cu cel al unui pachet de ţigări şi că tariful va fi diferit şi în funcţie de gradul de dezvoltare al zonelor. "Sunt unii oameni care spun că şi acest cost este prea scăzut. Desigur, există alţi oameni care spun că este prea mult. O să avem o dezbatere apropo de aceste tarife. De asemenea o să avem o discuţie despre zonare. Adică, să nu considerăm că pentru un loc de parcare de la periferia Bucureştiului ar trebui să se plătească aceeaşi chirie ca pentru un loc de parcare în centrul Bucureştiului. Şi nu este vorba doar despre periferie şi centru, ci şi despre zone care sunt mai dezvoltate, cu o infrastructură mai bună şi aşa mai departe. Există intenţie de a face acest proiect de zonare şi referitor la proprietăţile imobiliare. Să fie crescute sau actualizate zonele pentru care se plăteşte acest impozit pe proprietate, care diferă de la locaţie la locaţie. Ele nu au mai fost actualizate din 2003-2004 şi credem că este un moment bun să le actualizăm. Acestea sunt discuţii generice, este ce avem în minte să facem şi vom lua nişte decizii în viitor", a precizat Radu Mihaiu. Edilul Sectorului 2 a declarat că discuţiile cu primarii au vizat inclusiv chestiunea deşeurilor. "Am avut la începutul săptămânii o întâlnire organizată de primarul general cu toţi cei şase primari. Anterior avusesem o întâlnire cu primarii de sector de centru-dreapta. M-am văzut cu Clotilde Armand şi Ciprian Ciucu. Am avut multe discuţii bune şi cred că putem face foarte multe lucruri bune împreună. Avem o colaborare şi o sinergie foarte foarte bună. Cred că administraţia acestor sectoare se va schimba semnificativ în bine. Am discutat despre problema depozitării deşeurilor şi a sortării lor, colectarea selectivă. Sperăm să găsim o soluţie comună pentru această problemă. De asemenea, am discutat despre parcări şi taxa pe parcări", a spus Radu Mihaiu. AGERPRES/(A – autor: Irinela Vişan, editor: Mihai Simionescu, editor online: Irina Giurgiu)
Acasă Stiri Nationale Administratie Radu Mihaiu afirmă că preţul unui loc de parcare în Bucureşti ar...
Radu Mihaiu afirmă că preţul unui loc de parcare în Bucureşti ar putea ajunge la 300-600 lei pe an
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.