Primarul Sectorului 2, Radu Mihaiu, precizează că va cere "cu insistenţă" Consiliului General al Municipiului Bucureşti schimbarea denumirii Parcului "Fiodor Tolbuhin" şi propune lansarea unei dezbateri publice pe această temă. "Regimul comunist a făcut tot ce a putut să şteargă cu buretele toate valorile anterioare şi le-a înlocuit cu simboluri PCR-iste. Recuperarea identităţii e un proces greu şi de durată. Chiar şi azi mai avem un astfel de exemplu în Sectorul 2. Parcul Fiodor Tolbuhin poartă numele unui general rus care nu s-a limitat la eliberarea României de fascism. Aceeaşi armată condusă de el a contribuit decisiv la instaurarea regimului comunist. Voi cere cu insistenţă Consiliului General să voteze schimbarea denumirii acestui parc. Avem nenumărate alte simboluri istorice valoroase pe care am putea să le promovăm. Istoria poporului român înseamnă mult mai mult decât era de tristă amintire din perioada comunistă. Trebuie să ne regăsim adevărata identitate şi astfel să mai închidem nişte răni rămase deschise de prea mult timp", scrie edilul, pe Facebook. El propune lansarea unei dezbateri publice pe această temă, oferind "exemple mult mai potrivite", precum Parcul "Eftimie Predoleanu", Parcul "Mircea Eliade" sau Parcul Mătăsari. "Eftimie Predoleanu a fost unul dintre cei mai apreciaţi comercianţi de la începutul secolului trecut. Era renumit pentru etica sa de muncă şi pentru organizarea magazinului său. A fost cel care în 1928 a înfiinţat 'Frontul Negustoresc Obor'. Atât el, cât şi cei din asociaţia sa, au fost persecutaţi în timpul regimului comunist şi după Revoluţie. De la arestarea sa din timpul manifestaţiilor de la piaţa Palatului în '45 până la mutarea şi redenumirea monumentului istoric (Crucea Negustorilor) ridicat de ei în anul 1877 în Piaţa Obor. Eftimie Predoleanu e un simbol cultural pentru Sectorul 2, dar este mult prea puţin cunoscut", precizează el. Radu Mihaiu menţionează că Mircea Eliade a copilărit în zona Mătăsari, unde se afla casa bunicilor săi. "Aici a mers la şcoală în clasele primare. Şi tot aici se află casa care l-a inspirat pentru nuvela 'La Ţigănci'. În apropierea parcului a avut sediul şi editura Cugetarea, unde au fost publicate o parte din cărţile sale – 'Maitreyi' şi 'Nuntă în cer'. Viaţa lui Mircea Eliade e strâns legată de zona respectivă şi puţini oameni mai ştiu acest lucru", precizează Mihaiu. Edilul mai arată că parcul ar putea avea şi denumirea Mătăsari, pentru că e localizat în cartierul în care locuiau negustorii care vindeau mătăsuri în Obor, iar azi zona respectivă a redevenit "un punct cultural important", cu potenţial de creştere. "Variante ar fi multe şi toate ar trebui să intre în dezbatere publică. Schimbarea numelui respectiv a mai fost de curând în discuţie, dar după ce ambasada rusă s-a împotrivit, demersul a eşuat. Eu nu pot lăsa lucrurile aşa. Cred că această decizie aparţine comunităţii şi atât", conchide primarul Sectorului 2. AGERPRES/(A – autor: Irinela Vişan, editor: Karina Olteanu, editor online: Adrian Dădârlat)
Acasă Stiri Nationale Administratie Radu Mihaiu: Voi cere cu insistenţă CGMB schimbarea denumirii Parcului “Fiodor Tolbuhin”
Radu Mihaiu: Voi cere cu insistenţă CGMB schimbarea denumirii Parcului “Fiodor Tolbuhin”
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.