Rata şomajului înregistrat la nivel naţional s-a situat în septembrie la 3,26%, cu 0,26 puncte procentuale sub valoarea consemnată în aceeaşi lună din anul 2019, potrivit datelor Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă (ANOFM) publicate vineri. Procentul raportat în septembrie a fost, de asemenea, în scădere cu 0,02 puncte procentuale comparativ cu luna august 2020. Conform evidenţelor ANOFM, numărul total de şomeri înregistrat la finalul lunii septembrie 2020 a fost de 285.294, mai mic cu 1.368 de persoane faţă de cel înregistrat la finalul lunii august. Din totalul şomerilor înregistraţi la finalul lunii septembrie, 93.965 au fost şomeri indemnizaţi, iar 191.329 neindemnizaţi. Faţă de luna anterioară, numărul şomerilor indemnizaţi a scăzut cu 595 persoane, iar numărul şomerilor neindemnizaţi a fost mai mic cu 409 persoane. În ceea ce priveşte mediile de rezidenţă, 100.829 şomeri provin din mediul urban, iar 184.465 şomeri sunt din mediul rural. Cei mai mulţi şomeri – 75.479 persoane – aveau între 40 – 49 de ani, urmaţi de cei din grupa de vârstă 50 – 55 de ani (53.981 persoane), la polul opus aflându-se persoanele între 25 – 29 de ani (14.645 şomeri). Pe grupe de vârstă, 41.825 şomeri aveau sub 25 de ani, 14.645 şomeri erau în grupa de vârstă 25 – 29 de ani, iar 48.515 de persoane fără loc de muncă aveau între 30 şi 39 de ani. Alţi 75.479 de şomeri aveau între 40 şi 49 de ani, 53.981 de persoane aveau între 50 şi 55 de ani, iar 50.849 de şomeri aveau peste 55 de ani. După nivelul de instruire, şomerii fără studii şi cei cu nivel de instruire primar au o pondere însemnată în totalul şomerilor înregistraţi în evidenţele ANOFM (24,67%). Şomerii cu nivel de instruire gimnazial reprezintă 25,26% din totalul şomerilor înregistraţi, iar cei cu studii universitare 6,50%. Rata şomajului înregistrat în luna septembrie 2020 a fost calculată folosind populaţia activă civilă la data de 1 ianuarie 2020. Populaţia activă civilă se comunică de către Institutul Naţional de Statistică, în fiecare an, de regulă după luna septembrie. Pe de altă parte, populaţia activă civilă a crescut la 1 ianuarie 2020 la nivel naţional cu 54.100 de persoane faţă de 1 ianuarie 2019, de la 8.696.400 persoane la 1 ianuarie 2019 la 8.750.500 persoane. Prin urmare, rata şomajului înregistrat a fost recalculată ţinând seama de noua populaţie activă civilă de la începutul anului curent, menţionează ANOFM. AGERPRES/(AS – autor: George Coman, editor: Oana Tilică, editor online: Ada Vîlceanu)
Acasă Stiri Nationale Economic Intern Rata şomajului la nivel naţional a scăzut la 3,26% în septembrie
Rata şomajului la nivel naţional a scăzut la 3,26% în septembrie
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.