Reformele care reduc impozitele pentru cei mai bogaţi au ca rezultat o creştere a inegalităţilor fără a stimula economia, arată un studiu al universităţilor britanice LSE şi King's College London, transmite AFP. "Decidenţii nu ar trebui să se îngrijoreze că majorarea taxelor pentru bogaţi pentru a finanţa costul financiar al pandemiei, le va afecta economiile", susţin autorii raportului într-un comunicat de presă. Reducerea taxelor pentru bogaţi, o măsură tradiţională în programele de guvernare ale conservatorilor sau partidelor de dreapta, se inspiră din teoriile neoliberale potrivit cărora ajutarea celor bogaţi îi va simula să muncească mai mult, să consume sau să investească, ceea ce va avea efecte pozitive asupra întregii economii (''trickle down economics''). În studiul intitulat "Consecinţele economice ale principaleleor scăderi de impozite pentru bogaţi", cercetătorii David Hope de la London School of Economics şi Julian Limberg de la King's College London arată că reducerile de taxe pentru bogaţi adoptate în ultimii 50 de ani, în special în anii' 80, au fost doar în beneficiul persoanelor direct afectate, dar nu au promovat crearea de locuri de muncă sau creşterea economică. Potrivit autorilor, diminuarea impozitelor pentru cei cu averi mari a avut "un impact major: în medie, fiecare reformă notabilă a dus la o creştere de 0,8 puncte procentuale a ponderii din venitul naţional pentru cei mai bogaţi 1%, însă performanţa economică a ţării, măsurată prin rata şomajului sau PIB-ul pe locuitor nu s-a modificat în mod semnificativ". "Rezultatele studiului nostru au implicaţii importante asupra dezbaterilor actuale cu privire la consecinţele economice ale taxării celor mai bogaţi şi demonstrează că argumentele pentru a menţine un nivel redus al taxelor pentru cei bogaţi sunt slabe", insistă autorii. Printre cei mai bogaţi oameni ai lumii, miliardarul american Warren Buffett se numără printre adversarii teoriei ''trickle down economics'' şi cere în mod frecvent o taxare mai aspră pentru cei cu averi mari. AGERPRES/(AS-autor: Constantin Balaban, editor: Mariana Nica, editor online: Gabriela Badea)
Acasă Stiri Internationale Economic Extern Reducerea impozitelor pentru cei mai bogaţi nu ajută economia (studiu)
Reducerea impozitelor pentru cei mai bogaţi nu ajută economia (studiu)
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.