Numărul firmelor radiate la nivel naţional a scăzut cu aproape 54% în primele zece luni din 2020 comparativ cu perioada similară a anului trecut, până la 41.119 radieri, conform statisticilor Oficiului Naţional al Registrului Comerţului (ONRC). Cele mai multe radieri au fost înregistrate în municipiul Bucureşti – 6.652 (cu aproape 38% mai puţine faţă de ianuarie-octombrie 2020) şi în judeţele Cluj – 1.907 (minus 44,06%), Constanţa – 1.818 (minus 31,63%) şi Timiş – 1.792 (minus 37,97%). La polul opus, cele mai puţine radieri au fost consemnate în judeţele Ialomiţa – 282 (în scădere cu 57,85% faţă de aceeaşi perioadă din 2019), Covasna – 289 (minus 59,35%) şi Călăraşi – 336 (minus 63%). În primele zece luni din 2020, în niciun judeţ nu s-au înregistrat creşteri ale numărului de radieri, în timp ce scăderile cele mai semnificative au fost consemnate în judeţele Olt (minus 74,35%), Gorj (minus 71,46%) şi Maramureş (70,96%). Pe domenii de activitate, numărul cel mai mare de radieri a fost înregistrat în comerţul cu ridicata şi cu amănuntul, repararea autovehiculelor şi motocicletelor – 11.141 (minus 57,92% raportat la ianuarie-octombrie 2020), construcţii – 3.836 (minus 53,78%) şi activităţi profesionale, ştiinţifice şi tehnice – 3.506 (minus 49,51%). În luna octombrie 2020 au fost înregistrate 4.782 de radieri, cele mai multe în Bucureşti (878) şi judeţele Timiş (227), Constanţa (221), Cluj (211) şi Bihor (206). AGERPRES/(AS – autor: Mariana Nica, editor: Andreea Marinescu, editor online: Irina Giurgiu)
Acasă Stiri Nationale Economic Intern Registrul Comerţului: Peste 41.000 de firme au fost radiate în primele zece...
Registrul Comerţului: Peste 41.000 de firme au fost radiate în primele zece luni din 2020
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.