Relaţiile dintre Maroc şi Israel erau "deja normale" înainte de acordul anunţat joi de preşedintele american Donald Trump, a declarat ministrul marocan de externe Nasser Bourita într-un rar interviu duminică acordat cotidianului israelian Yediot Aharonot şi citat de France Presse. "Din punctul nostru de vedere, nu vorbim despre normalizare, deoarece relaţiile erau deja normale – vorbim despre restabilirea relaţiilor dintre cele două ţări aşa cum erau – pentru că au existat întotdeauna relaţii. Nu s-au oprit niciodată", afirmă Bourita în acest interviu publicat în cel mai bine vândut titlu al presei ebraice. Preşedintele SUA Donald Trump a anunţat joi că recunoaşte suveranitatea marocană asupra Saharei Occidentale, o fostă colonie spaniolă disputată, şi un acord pentru normalizarea relaţiilor dintre Maroc şi Israel, salutat imediat de prim-ministrul israelian Benjamin Netanyahu. Sâmbătă, Statele Unite au adoptat o "nouă hartă oficială" a Marocului ce integrează întregul teritoriu deşertic disputat de decenii între Rabat şi separatiştii din Frontul Polisario susţinut de Algeria. Marocul, care întreţinea relaţii oficiale cu Israelul la sfârşitul anilor 1990 după acordurile israeliano-palestiniene de la Oslo, este a patra ţară arabă ce a anunţat în acest an un acord de normalizare a relaţiilor sale cu statul Israel, după Emiratele Arabe Unite, Bahrein şi Sudan. "Relaţiile dintre Israel şi Maroc sunt speciale şi nu pot fi comparate cu relaţiile pe care Israelul le are cu nicio altă ţară arabă", a spus Bourita în interviu. "Marocul are o istorie importantă cu comunitatea evreiască, o istorie particulară în lumea arabă. Regele (…) şi regii anteriori, inclusiv Hassan al II-lea, i-au respectat şi i-au protejat pe evrei. Relaţiile Marocului cu evreii sunt relaţii speciale pe care nu le puteţi găsi în nicio altă ţară arabă", a adaugat el. Deşi clasa politică şi presa israeliană au salutat acordul dintre Israel şi Maroc, care prevede înfiinţarea unei companii aeriene directe între cele două ţări, liderii palestinieni l-au denunţat.AGERPRES/(AS – autor: Sorin Calciu, editor: Mariana Ionescu, editor online: Anda Badea)
Acasă Stiri Internationale Politica Externa Relaţiile Marocului cu Israelul erau ‘deja normale’ (ministru marocan)
Relaţiile Marocului cu Israelul erau ‘deja normale’ (ministru marocan)
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.