Fostul primar al Timişoarei, Nicolae Robu, a transmis o replică, marţi seara, pe Facebook, după ce actualul edil, Dominic Fritz, a afirmat că fosta administraţie a lăsat în urmă facturi neachitate de 120 de milioane de lei, Robu spunând că "după trei luni de mandat, Fritz dovedeşte că nu înţelege nimic din ceea ce înseamnă să fii primar". "Credeţi-mă, stimaţi timişoreni, chiar nu merită să dau replică acestui domn ce dovedeşte şi după aproape trei luni de mandat, că nu înţelege nimic din ce înseamnă să fii primar. Vă spun doar ce nu înseamnă să fii primar: Nu înseamnă să te plângi toată ziua, că nu pentru asta ai fost ales. Să se plângă, poate oricine. Cine credeţi dumneavoastră că vă crede că în urma primarului Robu a rămas dezastru, când primarul Robu a făcut atâtea, în opoziţie politică fiind şi la nivel de judeţ şi la nivel naţional (mai puţin în ultimul an se mandat, la nivel naţional), fără a se plânge şi, în plus, când el a lăsat lucrurile convins că el va fi primar şi în continuare? 'Şi-a lăsat omul de gestionat un dezastru?', se întreabă oricine. Credeţi că m-ar fi văzut timişorenii vreo clipă în ipostazele penibile de plângăcios disperat (sau cum zice Google Translate: verzweifelte Schreie) în care apăreţi dumneavoastră nonstop de aproape trei luni?", a scris liberalul Nicolae Robu. Fostul edil reiterează că la data închiderii mandatului, Primăria Timişoara a avut cea mai bună situaţie financiară din ultimii ani. El remarcă faptul că votanţii lui Dominic Fritz au avut alte aşteptări, unii "au fost ademeniţi de o campanie mincinoasă susţinută cu bani grei", alţii au fost nemulţumiţi de "greşelile făcute" de Robu însuşi, mai ales în actul de comunicare, alţii nu au agreat dezvoltarea în forţă a oraşului, faptul că le-au fost demolate garajele sau că au fost supuşi supraimpozitării prin "taxa pe paragină". "Dar, oricât nu m-aţi fi vrut pe mine, din motivele de mai sus sau din altele – dreptul dumneavoastră la opţiune -, sunt convins că nu ce se dovedeşte că aveţi v-aţi dorit", a concluzionat Nicolae Robu. Dominic Fritz a afirmat, marţi, că municipalitatea a supraestimat încasările bugetare pe anul trecut, iar acum sunt facturi restante de 120 de milioane de lei. "Am avut, anul trecut, venituri de 785 milioane de lei, iar cele planificate în buget au fost de 1,458 miliarde de lei, deci veniturile au fost cam jumătate din cele planificate. Eu am avut din start, anul trecut, impresia că nu este un buget realist şi, din păcate, asta se vede şi acum. Avem plăţi restante în 120 milioane de lei în total, din anul 2020, pe care trebuie să-i achităm din bugetul pe 2021, ceea ce este o problemă şi bulgărele tot creşte de plăţi pe care le tot rostogolim mai departe. De aceea noi facem acum o planificare de buget care va fi mult mai realistă şi care va trebuie să taie şi din cheltuieli. Vom încerca să creştem şi veniturile, să mai tăiem şi din cheltuieli", a afirmat Dominic Fritz, într-o conferinţă de presă. AGERPRES / (AS – autor: Otilia Halunga, editor: Marius Frăţilă, editor online: Gabriela Badea)
Acasă Stiri Nationale Administratie Robu îi dă replică lui Fritz cu privire la facturile neplătite de...
Robu îi dă replică lui Fritz cu privire la facturile neplătite de municipalitate: Nu înţelege ce înseamnă să fii primar
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.