Salonul Consumer Electronics Show (CES, 11-14 ian) a început luni din Las Vegas în format online, cu un mesaj al preşedintelui şi consilierului delegat al companiei telefonice Verizon, Hans Vestberg, potrivit căruia "COVID-19 a accelerat tehnologia cu între 5 şi 7 ani", relatează EFE. "Viitorul este acum prezent", a precizat Vestberg în discursul de inaugurare a salonului, considerat unul din evenimentele tehnologice cele mai importante din lume în care marile companii din acest sector îşi prezintă ultimele noutăţi. Vestberg a explicat că pandemia a trezit interesul de a ameliora tehnologia realităţii virtuale pentru a apropia oamenii de evenimentele sportive sau de vizitele la muzeu, printre alte activităţi. În alocuţiunea sa, el a asigurat că tehnologia 5G, una dintre atracţiile salonului anul acesta, reprezintă "o platformă de inovaţie care face ca alte inovaţii să fie posibile". "Tehnologia 5G este de zece ori mai rapidă decât 4G, se pot conecta 1 milion de dispozitive pe km2 şi să fie menţinut semnalul până la 500 de km/h", a subliniat consilierul delegat al firmei Verizon, cu sediu la New York. SAMSUNG, INOVAŢII ÎN TEHNOLOGIA ELECTROCASNICĂ Pe aceeaşi linie s-a exprimat şi compania sud-coreeană Samsung, care a subliniat importanţa pe care a căpătat-o tehnologia în anul pandemiei. "În ultimul an, datorită telemuncii şi timpului pe care l-am petrecut acasă, tehnologia mobilă a căpătat o mai mare relevanţă în viaţa noastră. Tranziţia accelerată la prima lume mobilă atrage necesitatea de a crea dispozitive care să ne poată transforma ziua într-o experienţă extraordinară", notează compania într-un comunicat transmis EFE. Samsung a prezentat mai multe produse în prima zi de deschidere a CES la o conferinţă de presă în care Sebastian Seung, preşedinte şi responsabil al Departamentului de cercetare la Samsung, a detaliat activitatea companiei pentru "a ameliora experienţa tehnologică din casele noastre". Foto: (c) Xinhua "Inovaţiile noastre sunt create pentru a oferi experienţe mai personale şi intuitive care să exprime personalitatea utilizatorilor. Lucrăm activ pentru a apropia inovaţia de viitoarea generaţie, cu Inteligenţa Artificială ca principal catalizator, pentru un mâine mai bun", a precizat Seung. Printre alte noutăţi, Samsung a prezentat un nou ecran LED cu o tehnologie ultraplată, un frigider cu panouri interschimbabile şi un planificator automat de alimente, bazat pe Inteligenţa Artificială, recomandat pentru mâncarea pentru o întreagă săptămână. UN EVENIMENT ÎN ÎNTREGIME DIGITAL Salonul CES, care în mod tradiţional are loc în Las Vegas, se desfăşoară anul acesta online în contextul pandemiei de coronavirus şi promite 100 de ore de inovaţii de orice nivel, cu speranţa de a atrage aproximativ 150.000 de persoane la unul dintre cele mai mari evenimente tehnologice din lume. "CES 2021 is all digital", cum a fost denumit anul acesta evenimentul, va miza până joi pe aproape 1.800 de expozanţi iar printre temele centrale se vor afla, pe lângă tehnologia 5G, televizoarele 8K, realitatea virtuală şi augmentată, tehnologia în domeniul sănătăţii şi dronele. Timp de patru zile, firme lider ale sectorului precum Samsung, LG, Philips, Lenovo, Dell şi Sony, printre altele, vor prezenta lumii produsele lor cele mai inovatoare. Toate conferinţele CES 2021 se vor putea urmări online pe site-ul oficial al salonului, în timp ce unele companii vor oferi retransmisii în direct pe Youtube. Totuşi, anvergura evenimentului s-a redus în noul format, având în vedere că s-au înregistrat doar 1.800 de expozanţi, mai puţin de jumătate dintre cei 4.400 de participanţi care şi-au prezentat produsele la ediţia de anul trecut. De exemplu Amazon nu este prezent oficial la acest salon, în timp ce alţi giganţi tehnologici, precum Google, vor participa doar la reuniuni low-profile.AGERPRES/(AS-autor: Mihaela Nicolaescu, editor: Codruţ Bălu, editor online: Adrian Dãdârlat)
Acasă Stiri Internationale Stiinta Salonul online CES 2021: ”COVID-19 a accelerat tehnologia cu între 5 şi...
Salonul online CES 2021: ”COVID-19 a accelerat tehnologia cu între 5 şi 7 ani”
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.