Salvamontiştii au fost solicitaţi să intervină, în sezonul de vară al acestui an, la 1.945 acţiuni de salvare şi de acordare a primului ajutor medical, fiind ajutate aproximativ 2.500 de persoane, potrivit raportului de activitate al Salvamont România. "Dintre aceste acţiuni, 747 de cazuri au fost predate pentru transport către unităţile medicale specializate serviciilor de Ambulanţă sau SMURD, 57 de cazuri au fost salvate cu ajutorul elicopterelor SMURD – IGAV, iar 40 cazuri au fost predate serviciului de medicină legală", se arată într-o postate de Facebook a Salvamont. De asemenea, au fost realizate peste 46.000 de acţiuni specifice de asigurare a asistenţei de salvare montană în bazele, posturile, refugiile salvamont, în zonele cu aflux turistic mare sau pe perioada desfăşurării unor evenimente sportive sau de altă natură în zona montană. Prin Dispeceratul Naţional Salvamont – Vodafone au fost primite direct sau prin SNAU 112 şi redirecţionate către echipele salvamont din ţară un număr de 9.459 apeluri de urgenţă sau prin care se solicitau informaţii despre zona montană. "Numărul mare de intervenţii s-a datorat în mod direct creşterii numărul de turişti pe munte, acest lucru fiind influenţat de faptul că foarte mulţi oameni, nemaiavând acces la vacanţele în străinătate sau în dorinţa de a evita aglomeraţiile din alte destinaţii turistice, s-au îndreptat către munte, mulţi neavând experienţa necesară sau echipamentul adecvat", precizează sursa citată. Ţinând cont de evoluţia îngrijorătoare a numărului de accidente montane, a fost demarat programul "Vara 2020 – Vara responsabilităţii pe munte", prin care turiştii au fost invitaţi să fie alături de eforturile echipelor Salvamont pentru reducerea numărului de accidente pe munte. Echipele Salvamont s-au pregătit pentru sezonul turistic de iarnă astfel încât să facă faţă tuturor solicitărilor, inclusiv adaptându-şi procedurile de intervenţie şi prim ajutor medical cu cerinţele impuse de pandemia de COVID-19. Asociaţia Naţională a Salvatorilor Montani din România şi Consiliul Serviciilor Publice Salvamont au centralizat activitatea celor 42 de structuri judeţene sau locale din cele 24 de judeţe cu activitate de salvare montană din România, pentru sezonul de vară al anului 2020. În această perioadă, serviciile Salvamont au fost asigurate cu un număr de 350-600 de salvamontişti, zilnic, în cele 120 de baze şi posturi salvamont permanente sau sezoniere, în zonele montane cu afluenţă turistică mare şi pe traseele turistice alpine. AGERPRES/(AS – autor: Daniel Alexandru Florea, editor: Claudia Stănescu, editor online: Irina Giurgiu) Sursa foto: Salvamont Romania – Dispeceratul National Salvamont/facebook.com
Salvamont România: Aproximativ 2.500 de persoane, salvate din situaţii periculoase pe perioada verii
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.