Operatorii de telefonie mobilă din Europa au început să se gândească la posibilitatea ca grupul sud-coreean Samsung Electronics, considerat mult timp un outsider, să înlocuiască Huawei în calitate de furnizor pentru reţelele lor 5G, informează Reuters. Potrivit unor directori din industria de telecomunicaţii, după ce Samsung a semnat un acord în valoare de şase miliarde de dolari cu operatorul american Verizon, în luna septembrie, atât operatorul spaniol Telefonica, dar şi grupul francez Orange au avut discuţii cu firma sud-coreeană. În prezent, echipamentele hardware marca Huawei reprezintă jumătate din reţelele 4G din Europa, care vor forma fundaţia pentru viitoarele reţele 5G, restul fiind echipamente furnizate de compania finlandeză Nokia şi cea suedeză Ericsson. Însă, operatorii europeni de telecomunicaţii sunt presaţi de autorităţile americane să respingă echipamentele 5G furnizate de grupul chinez Huawei. Washington susţine că există riscul ca echipamentele Huawei să fie utilizate de Beijing pentru spionaj. Una dintre problemele cu care se confruntă Samsung este aceea că operatorii sunt îngrijoraţi de faptul că produsele firmei sud-coreene ar putea să nu fie compatibile cu actualele reţele 4G construite de Huawei, caz în care ar costa sute de milioane de dolari să înlăture actualele reţele şi să le înlocuiască în loc să le îmbunătăţească pur şi simplu. "Trebuie să fie extrem de competitive", a declarat directorul de tehnologie de la Telefonica, Enrique Blanco. "Înlocuirea reţelelor 4G înseamnă costuri suplimentare pentru Samsung şi, chiar dacă îi vom invita la licitaţie, va fi dificil pentru ei să fie competitivi", a adăugat Blanco. Un purtător de cuvânt de la Samsung a spus că ideea potrivit căreia echipamentele firmei sud-coreene nu sunt compatibile cu actuala infrastructură este o neînţelegere. Acesta nu a precizat care sunt pieţele europene pe care le vizează Samsung, dar a spus că firma speră să repete succesele pe care le-a înregistrat în Asia şi cele două Americi. Directorul de tehnologie şi inovaţie de la Orange, Michael Trabbia, a afirmat că şi el analizează posibilitatea utilizării echipamentelor Samsung în Europa. Singurele pieţe europene pentru care Orange nu şi-a ales încă furnizorul de echipamente 5G sunt Polonia şi România. "Vedem că Samsung devine din ce în ce mai credibil în ceea ce priveşte 4G şi 5G", a spus Trabbia. El a menţionat că Orange a testat, atât echipamente Huawei, cât şi Samsung pentru ca în cele din urmă să opteze pentru echipamentele Nokia şi Ericsson pentru sistemele sale 5G din Franţa. În schimb Deutsche Telekom, cel mai mare operator de telefonie mobilă din Europa, rămâne în continuare sceptic că Samsung ar putea fi o soluţie competitivă pe termen scurt, susţin sursele din interiorul companiei şi documentele interne consultate de Reuters. La rândul lor, analiştii sunt de părere că grupul sud-coreean trebuie să facă mai mult pentru a putea concura cu firmele Nokia şi Ericsson care sunt la ele acasă în Europa. "Dacă vor obţine contracte de la Deutsche Telekom sau Telefonica vor fi nevoiţi să îşi pună la punct organizaţii mari şi să susţină infrastructura. Nu poţi doar să trimiţi oferte operatorilor europeni şi apoi să începi să construieşti reţele aici", susţine Kimmo Stenvall, analist la OP Markets Helsinki. Operatorii europeni de telecomunicaţii au cheltuit deja miliarde de euro pentru a pune la punct reţele de fibră optică în Europa, iar noile reţele 5G le vor goli şi mai mult buzunarele. Asociaţia Mondială a Operatorilor (GSMA) estimează că 1.140 miliarde de dolari vor fi investite la nivel mondial în următorii cinci ani, dintre care 78% numai pentru reţelele 5G. AGERPRES/(AS – autor: Constantin Balaban, editor: Oana Tilică, editor online: Gabriela Badea)
Acasă Stiri Internationale Economic Extern Samsung a intrat în cursa pentru înlocuirea Huawei în dezvoltarea reţelelor 5G...
Samsung a intrat în cursa pentru înlocuirea Huawei în dezvoltarea reţelelor 5G din Europa
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.