Consiliul General al Capitalei se va întruni în şedinţă luni, de la ora 10,00, pe ordinea de zi figurând 34 de proiecte de hotărâre, printre care alegerea viceprimarilor, înfiinţarea unei comisii pentru monitorizarea companiilor municipale, desemnarea reprezentanţilor municipiului Bucureşti în adunări generale ale acţionarilor din 28 de societăţi comerciale. Proiectele vizează: * alegerea viceprimarilor Capitalei; propunerile USR PLUS şi PNL pentru funcţiile de viceprimari sunt Vlad Voiculescu şi, respectiv, Stelian Bujduveanu. * depunerea jurământului de către zece consilierii supleanţi validaţi prin Încheierea Judecătoriei Sectorului 1. * înfiinţarea unei comisii speciale pentru monitorizarea companiilor municipale. Aceasta va fi alcătuită din nouă consilieri municipali şi ar urma să funcţioneze pentru o perioadă de doi ani. Comisia va prezenta CGMB, din şase în şase luni, rapoarte cu propuneri concrete de îmbunătăţire a activităţii în domeniul supus analizei şi verificării. Printre obiectivele comisiei se numără: analizarea activităţii economice a societăţilor comerciale înfiinţate în subordinea CGMB sau unde acesta este acţionar; evaluarea îndeplinirii obiectivelor pentru care au fost înfiinţate societăţile comerciale aflate în subordinea CGMB, acolo unde astfel de obiective au fost trecute în notele de fundamentare care au stat la baza hotărârilor de înfiinţare a societăţilor; evaluarea activităţii de management a membrilor Consiliului de Administraţie numiţi de Adunarea Generală a Acţionarilor. * 28 de proiecte privind desemnarea reprezentanţilor municipiului Bucureşti, prin Consiliul General al Capitalei, în adunări generale ale acţionarilor din 24 de companii municipale, Societatea de Transport Bucureşti STB SA, societatea Service Ciclop SA, SC REBU SA şi SC Apa Nova Bucureşti SA. * înfiinţarea unei comisii speciale pentru inovare şi transformare digitală. Aceasta va fi compusă din nouă consilieri generali şi va funcţiona pe o perioadă de doi ani. Comisia va prezenta Consiliului General, din şase în şase luni, rapoarte cu propuneri concrete de îmbunătăţire a activităţii în domeniul supus analizei. Printre obiectivele acesteia se numără: tranziţia de la o administraţie împovărată de birocraţie şi netransparentă la una digitalizată deschisă; simplificarea şi eficientizarea interacţiunii dintre administraţia publică şi cetăţeni, precum şi dintre administraţia publică şi agenţi economici; crearea unui set coerent de politici, măsuri şi procese de guvernare digitală. AGERPRES/(AS – autor: Irinela Vişan, editor: Andreea Rotaru, editor online: Irina Giurgiu)
Şedinţă CGMB: Alegerea viceprimarilor – pe ordinea de zi
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.