Renault va prezenta în 2021 un plan de redresare pe opt ani, deoarece producătorul auto francez se confruntă cu o reducere a cererii, exacerbată de criza provocată de pandemia de coronavirus (COVID-19), a afirmat directorul general Luca de Meo într-un interviu acordat duminică publicaţiei spaniole El Pais, transmite Reuters. Luna trecută, într-o notă internă văzută de Reuters, Luca de Meo i-a informat pe angajaţi că Renault ar putea fi nevoit să extindă reducerile de costuri de două miliarde de euro anunţate deja, pentru a-şi reveni de pe urma crizei provocate de pandemie. De Meo a explicat că Renault ar trebui să ia ca model modul în care s-a redresat rivalul PSA, producătorul maşinilor Peugeot, care s-a concentrat în ultimii ani pe reducerile de costuri şi producerea unei game de vehicule mai profitabile. Rugat să comenteze nota internă, un purtător de cuvânt al Renault a precizat că De Meo lucrează la un plan de transformare a companiei, care se va concentra mai mult pe profitabilitate în loc de volumele de vânzări. Deja Renault a anunţat pentru următorii doi ani reduceri de costuri de două miliarde de euro, inclusiv prin concedieri. "Următorii doi ani vor fi dificili. Avem un plan strategic pe opt ani, care va fi anunţat în ianuarie, şi putem redresa compania", a declarat şeful Renault pentru El Pais, fără a dezvălui informaţii privind planul. Săptămâna trecută, agenţia de evaluare financiară Fitch Ratings a retrogradat ratingul pentru datoriile pe termen lung ale producătorului auto francez Renault, de la "BB plus" la "BB", perspectiva atribuită fiind negativă. Statul francez deţine 15% din Renault, care a raportat anul trecut pierderi nete de 141 milioane de euro. Producător de automobile din anul 1898, Groupe Renault este prezent în 134 de ţări şi a vândut 3,8 milioane de vehicule, în 2019. Compania Dacia a fost preluată de Renault în 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană. AGERPRES/(AS – autor: Mihaela Dicu, editor: Nicoleta Gherasi, editor online: Ada Vîlceanu)
Acasă Stiri Internationale Economic Extern Şeful Renault: Planul strategic pe opt ani poate redresa producătorul auto francez
Şeful Renault: Planul strategic pe opt ani poate redresa producătorul auto francez
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.