Unele din cele mai mari economii ale lumii ar putea să sufere o retrogradare a ratingului suveran sau ar putea să fie avertizate că urmează să fie retrogradate în lunile următoare, în cel de al doilea val global de revizuiri care au legătură cu criza coronavirusului, a avertizat vineri directorul diviziei de ratinguri suverane de la agenţia S&P Global, Roberto Sifon-Arevalo, transmite Reuters. Potrivit acestuia, costul colosal al susţinerii sistemelor de sănătate, firmelor şi muncitorilor de la debutul pandemiei a degradat profund finanţele publice ale unor ţări. Agenţia de evaluare financiară a retrogradat deja sau a revizuit perspectiva de rating pentru aproape 60 de ţări de la începutul acestui an, însă doar câteva din acestea au fost state bogate care aveau un rating ridicat. Acest lucru ar putea să se schimbe în condiţiile în care unele din aceste state au acumulat datorii echivalente cu 15-20 puncte din PIB, o schimbare care în mod normal ar fi durat patru sau cinci ani, şi se îndreaptă spre cheltuieli mai mari şi în următorii trei-cinci ani. "Este vorba de ratinguri din UE sau de ţări puternic dezvoltate precum Japonia, Marea Britanie sau SUA, care au fost capabile să implementeze măsuri fiscale şi pachete monetare destul de mari pentru a se apăra. Principalul punct pe care îl urmărim este direcţia în care se îndreaptă lucrurile în viitor. Dacă vedem că traiectoria se îndreaptă spre o direcţie structural diferită, atunci veţi vedea acolo unele mişcări de rating", a spus Sifon-Arevalo. Un număr total de 31 de ţări, aproape un sfert din numărul total de ţări cărora S&P le atribuie un rating suveran, au o perspectivă "negativă" de rating, ceea ce în majoritatea cazurilor conduce la o retrogradare. Printre marile economii care au o perspectivă "negativă" de rating se numără Australia, care beneficiază de un rating "AAA", Italia şi Mexic, care au un rating "BBB", şi Spania, care un rating "A". "Efectuăm revizuiri. Acum şi în lunile următoare vom continua să facem acest lucru. Într-o primă fază vor fi modificări de perspectivă. Este vorba de acele ţări care este posibil ca, în câţiva ani, să revină la perspective stabile. Dar vor fi cele care nu vor reveni la stabil şi vor coborî pe scara de ratinguri", a adăugat Sifon-Arevalo. România beneficiază de rating favorabil investiţilor din partea agenţiilor internaţionale de evaluare financiară, acesta situându-se însă cu numai o treaptă peste calificativul "junk" (nerecomandat). Perspectiva de rating este negativă. Cu toate acestea, la finele lunii trecute ministrul Finanţelor Publice, Florin Cîţu, a declarat că se aşteaptă ca agenţia de evaluare financiară Standard & Poor's (S&P) să păstreze ratingul României în decembrie, menţionând că obiectivul său este ca ţara să treacă la o perspectivă stabilă pentru economie. AGERPRES/ (AS-autor: Constantin Balaban, editor: Mariana Nica, editor online: Ady Ivaşcu) Sursa foto: Standard and Poor's/Facebook
Acasă Stiri Internationale Economic Extern S&P Global avertizează că urmează un al doilea val de retrogradări pentru...
S&P Global avertizează că urmează un al doilea val de retrogradări pentru ratingurile suverane
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.