Ce vei face la locul de munca
- Cerințe:Candidatul ideal
Suntem in cautarea unui expert SEO/SEM/SMM care să gestioneze toate activitățile de optimizare on page și marketing ale companiei noastre precum si ale clientilor nostri. Veți fi responsabil de gestionarea tuturor activităților SEO, cum ar fi strategia de conținut, crearea de link-uri și strategia de cautare / optimizare cuvinte cheie in vederea obtinerii unor pozitii de top pe principalele motoare de cautare. De asemenea, veți gestiona toate campaniile SEM pe Google, Yahoo și Bing pentru a maximiza rentabilitatea investiției.
Descrierea jobului Specialist Marketing
Responsabilităţi:
– Descoperire, extindere și optimizare de cuvinte cheie
– Analiza,implementarea și optimizarea efectivă a paginilor site-urilo
– Analiza linkurilor de publicitate ale concurenților
– Dezvoltarea și implementarea strategiilor de construire a legăturilor
– Colaborea cu echipa de programatori pentru implementarea celor mai bune practici SEO pe site.
– Colaborarea cu echipele editoriale pentru proiectele SEO avand în vedere, crearea de conținut și optimizarea conținutului
– Cunoștințe solide în realizarea de conținut text, video, etc.
– Optimizarea on-page a site-ului pentru motoarele de căutare
– Recomandă (si este capabil/a) sa faca modificările necesare atat paginilor, arhitecturii site-ului, cat si conținutului, link-urilor și altor factori pentru a îmbunătăți pozițiile SEO pentru cuvintele cheie țintă.
– Efectueaza teste, colectează și analizează datele și rezultatele, identifică tendințele și perspectivele pentru a obține un profit maxim în campaniile de căutare plătite
– Urmărește, raportează și analizează inițiativele și campaniile plătite (PPC)
– Gestionează cheltuielile campaniei, estimează costurile și realizează rapoarte.
Cerinţe:
– Experiență SEO (minim 3 ani)
– Experiență SEM în gestionarea campaniilor PPC pe Google, Yahoo și Bing.
– Cunoștințe solide de marketing, conversie și achiziție clienți online
– Experiență aprofundată cu instrumente de analiză a site-urilor web (ex: Google Analytics) și alte tool-uri SEO.
– Experiență cu A / B testing
– Cunoștințe de HTML, CSS (eventual JavaScript)
– Cunoștințe solide asupra factorilor de stabilire a clasamentelor precum și a algoritmilor motoarelor de căutare
– Sa fie la curent cu ultimele tendințe și cu cele mai bune practici în SEO și SEM
– Să propună și să respecte deadline-urile
AVANTAJ: Abilitati deosebite de copywriting.
Beneficii:
– Salariu motivant (se va stabili în urma interviului)
– Echipă tânară și prietenoasă
– Mediu de lucru plăcut
– Posibilități de promovare
Descrierea companiei
ODAS GLOBAL CONSULTING este o companie globala ce activeaza la nivel international având ca servicii principale fondurile europene, lobby, consultanța în afaceri, servicii de arhitectură, servicii tehnologice și investiții. Compania și-a început activitatea în anul 2003, iar datorita experienței și a calității serviciilor oferite clienților noștrii facem parte din diferite grupuri de lucru atât naționale cât și internaționale.
Prin reprezentanții noștrii incercăm să realizăm proiecte de investiții și să dezvoltăm afaceri atât prin fondurile Uniunii Europene, fonduri internaționale publice și private.
Asteptam cv-urile dvs. pe adresa de e-mail: [email protected]