Companiile aeriene de transport de mărfuri şi de pasageri din SUA au renunţat la aproape 29.000 de angajaţi din martie şi până la mijlocul lunii octombrie, deoarece restricţiile guvernamentale privind concedierile au expirat, transmite Reuters. Departamentul american al Transporturilor a informat că operatorii aerieni din SUA aveau 673.278 de angajaţi la mijlocul lunii octombrie, cu 81.749 mai puţini decât în martie, când cererea pentru călătorii a început să scadă semnificativ din cauza pandemiei de coronavirus (COVID-19). Din martie, United Airlines şi-a redus personalul cu 32% (29.243 de angajaţi), iar Delta Air Lines a renunţat tot la 32% dintre locurile de muncă (8.751 de angajaţi). Companiile aeriene urmează să înregistreze pierderi cumulate de 157 de miliarde de dolari în 2020 şi 2021, a avertizat luna trecută Asociaţia Internaţională de Transportat Aerian (IATA), care şi-a înrăutăţit din nou estimările privind evoluţia sectorului ca răspuns la cel de-al doilea val de infecţii cu coronavirus şi la izolările care afectează marile pieţe. Dacă în luna iunie IATA prognoza că această criză a coronavirusului va provoca liniilor aeriene pierderi nete de 84,3 miliarde de dolari în 2020, urmate de pierderi de 15,8 miliarde de dolari în 2021, în noiembrie Asociaţia şi-a înrăutăţit estimările până la un deficit de 118,5 miliarde dolari numai în acest an, urmat de pierderi suplimentare în valoare de 38,7 miliarde dolari în 2021. AGERPRES/(AS – autor: Mihaela Dicu, editor: Oana Tilică, editor online: Ada Vîlceanu)
Acasă Stiri Internationale Economic Extern SUA: Companiile aeriene au renunţat la aproape 29.000 de angajaţi (Departamentul Transporturilor)
SUA: Companiile aeriene au renunţat la aproape 29.000 de angajaţi (Departamentul Transporturilor)
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.