O coaliţie de ONG-uri a cerut marţi YouTube să închidă canalul oficial al preşedintelui american Donald Trump şi a ameninţat platforma video Google cu un boicot publicitar dacă nu face acest lucru, informează miercuri AFP. Acest canal "îi oferă lui Trump posibilitatea de a continua să răspândească informaţii false în jurul ideii că alegerile americane au fost trucate", a argumentat Jim Steyer, fondatorul asociaţiei Common Sense Media şi unul din liderii mişcării #StopHateForProfit care a lansat un boicot publicitar masiv pe Facebook vara trecută. Facebook, Twitter şi alte reţele de socializare au suspendat, definitiv sau pe termen nedeterminat, profilul lui Donald Trump, acuzat că a încurajat violenţele comise de susţinătorii săi asupra Capitoliului săptămâna trecută. "Dacă YouTube nu este de acord cu noi şi refuză să se alăture celorlalte platforme care l-au interzis pe Trump, vom apela la agenţiile de publicitate", a declarat Jim Steyer. Steyer a vorbit în numele coaliţiei #StopHateForProfit, care include mai multe ONG-uri, inclusiv NAACP (principala organizaţie afro-americană pentru drepturi civile), Liga anti-defăimare, Free Press şi Mozilla. Asociaţia a menţionat că luni dimineaţa canalul de YouTube al lui Donald Trump avea 2.73 milioane de abonaţi, faţă de 2.77 milioane marţi seara. În videoclipul din capul listei de pe canalul său, care datează de acum o lună, miliardarul republican încearcă să discrediteze legitimitatea alegerilor prezidenţiale din noiembrie. Apple şi Google au eliminat de pe platformele lor de descărcare a aplicaţiilor reţeaua socială conservatoare Parler, populară în rândul susţinătorilor lui Donald Trump. Cele două companii californiene îi reproşează lipsa de moderaţie din mesajelor sale de incitare la violenţă. Facebook s-a angajat să elimine toate postările cu sloganul "Stop furtului", preşedintele Trump contribuind la răspândirea acestuia în mediul online. Twitter a şters 70.000 de conturi afiliate QAnon, o mişcare pro-Trump ce susţine teoriile conspiraţioniste. În luna iulie, boicotul organizat de această coaliţie de ONG-uri care a cerut Facebook să combată mai eficient incitarea la ură, a fost urmat de sute de companii. AGERPRES/(AS – autor: Raluca Anghel, editor online: Andreea Preda)
Acasă Stiri Internationale Politica Externa SUA: O coaliţie de ONG-uri a cerut marţi YouTube să închidă canalul...
SUA: O coaliţie de ONG-uri a cerut marţi YouTube să închidă canalul preşedintelui Donald Trump
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.