Preşedintele american Donald Trump şi-a întrebat consilierii săptămâna trecută despre opţiunea de a ataca Iranul din cauza prezenţei sale nucleare în creştere, scrie ziarul New York Times, citând patru actuali şi foşti oficiali americani, informează marţi dpa. Consilierii de rang înalt l-au descurajat pe Donald Trump să lanseze un atac din cauza riscului extinderii conflictului. Reuniunea cu cei mai importanţi consilieri pe probleme de securitate a avut loc joi la Casa Albă ca răspuns la informaţiile date publicităţii miercuri de Agenţia Internaţională pentru Energie Atomică (AIEA), potrivit cărora Iranul şi-a mărit stocul de uraniu îmbogăţit de 12 ori faţă de cantitatea permisă prin acordul nuclear din 2015. Potrivit informaţiilor, la întâlnire au fost prezenţi vicepreşedintele Mike Pence, secretarul de stat Mike Pompeo, secretarul interimar al apărării Christopher Miller şi preşedintele şefului statului major interarme Mark Milley. Nu este exclus ca preşedintele Trump să caute în continuare modalităţi de a ataca active şi aliaţi ai Iranului, inclusiv miliţiile din Irak, a raportat New York Times, citând oficiali familiarizaţi cu acest dosar. AIEA a afirmat în ultimul său raport trimestrial asupra Iranului că stocul de uraniu îmbogăţit al acestei ţări a depăşit 2.400 de kilograme, cu mult peste cele 202.8 kilograme permise în cadrul acordului nuclear din 2015 cu SUA, Marea Britanie, Franţa, Germania, Rusia şi China. Regimul de la Teheran a început să ignore prevederile-cheie ale acordului anul trecut, după ce preşedintele Donald Trump a decis ca SUA să părăsească acordul şi a restabilit sancţiuni la adresa Iranului. Preşedintele ales Joe Biden a promis că va reveni asupra deciziei predecesorului său în privinţa acordului, ceea ce se va dovedi mai greu de realizat în contextul în care actualul lider de la Casa Albă va enerva conducerea Iranului înainte ca Biden să îi ia locul în ianuarie anul viitor. AGERPRES/(AS – autor: Raluca Anghel, editor online: Andreea Preda)
Acasă Stiri Internationale Politica Externa SUA: Preşedintele Donald Trump şi-a consultat recent consilierii în privinţa oportunităţii atacării...
SUA: Preşedintele Donald Trump şi-a consultat recent consilierii în privinţa oportunităţii atacării Iranului
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.