Teatrul de Comedie marchează marţi 60 de ani de la înfiinţare printr-o serie de evenimente prezentate online pe paginile de Facebook şi Instagram ale teatrului, începând cu ora 12,00. "Pentru Teatrul de Comedie, ocazia de a sărbători virtual înseamnă şi bucuria de a fi împreună într-un număr mult mai mare şi pentru mai mult timp, alături de prieteni, spectatori fideli, viitori spectatori, cronicari, jurnalişti, echipa artistică şi administrativă. O privire retrospectivă asupra istoriei Teatrului va demonstra însă că acesta a avut curajul să îşi înceapă activitatea şi nu de puţine ori să o continue, în situaţii deloc uşoare. În seara de 5 ianuarie 1961 a avut loc primul spectacol al Teatrului nou înfiinţat în Centrul Vechi al capitalei şi de atunci producţiile memorabile şi evenimentele inedite au bucurat spectatori din întreaga ţară şi din străinătate", se arată într-un comunicat al instituţiei transmis AGERPRES. Managerul Teatrului de Comedie, George Mihăiţă, va inaugura evenimentul aniversar cu un cuvânt de deschidere rostit la ora 12,00. Foto: (c) ANGELO BREZOIANU / AGERPRES FOTO Programul se va desfăşura pe durata întregii zile de 5 ianuarie şi va include o serie de proiecte difuzate în premieră, precum: Revizitări ale marilor dramaturgi, în parteneriat cu Muzeul Naţional al Literaturii Române, un proiect care aduce în prim plan texte inedite ale dramaturgiei româneşti prin lecturi susţinute de actorii Teatrului de Comedie (primul episod va fi dedicat lui George Ciprian şi va cuprinde o povestire din volumul "Măscărici şi mâzgălici", în lectura actorului Marius Florea Vizante), spectacol lectură după textul "Ultima iubire a lui Cezar" de Horia Gârbea, regia Dragoş Huluba, debutul sketch show-ului "Meniul zilei" de Bogdan Cotleţ şi Dan Rădulescu, dar şi difuzarea unor videoclipuri speciale care reamintesc momente memorabile din istoria Teatrului. Evenimentul aniversar se va încheia cu difuzarea, de la ora 21,00, a documentarului despre înfiinţarea Teatrului de Comedie, realizat în anul 2014 de Cristina Modreanu şi Maria Drăghici, în parteneriat cu Teatrul de Comedie. AGERPRES/(AS – autor: Petronius Craiu, editor: Mihai Simionescu, editor online: Ada Vîlceanu) Sursa fotografie din deschidere: Teatrul de Comedie/Facebook.com
Acasă Stiri Nationale Cultura Teatrul de Comedie marchează 60 de ani de la înfiinţare prin evenimente...
Teatrul de Comedie marchează 60 de ani de la înfiinţare prin evenimente prezentate online
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.