Jucătoarea belgiană de tenis Kim Clijsters, fostă numărul unu mondial, a refuzat invitaţia oferită de organizatorii Openului Australiei şi nu va participa la primul turneu de Mare Şlem al anului 2021, care va debuta pe 8 februarie la Melbourne, a anunţat luni radio-televiziunea belgiană. În vârstă de 37 ani, Clijsters a revenit în competiţie în luna iulie, după o pauză de peste şapte ani. Ea are în palmares 41 de titluri cucerite în circuitul profesionist, între care patru de Grand Slam, ultimul dintre ele obţinut în 2011 la Australian Open. Conform listei beneficiarelor de wildcard-uri (invitaţiilor) pentru turneul de la Antipozi, difuzată duminică de site-ul oficial al WTA, numele australiencei Arina Rodionova (locul 169 mondial) figurează în locul celui al belgiencei. Managementul lui Clijsters nu a putut fi contactat luni dimineaţă pentru a confirma informaţia. Kim Clijsters a disputat doar trei turnee pe parcursul acestui an, fiind eliminată de fiecare dată în primul tur. Ea a revenit în circuit în 2020, pentru a treia oară de la retragerea sa, iar în prezent ocupă locul 1.030 mondial. Belgianca poate beneficia de invitaţii la turneele de cel mai înalt nivel în baza victoriilor sale în Marele Şlem, obţinute pe parcursul carierei. AGERPRES (AS/autor: Mihai Dragomir, editor: Mihai Ţenea, editor online: Ady Ivaşcu)
Acasă Stiri Internationale Sport Extern Tenis: Kim Clijsters a refuzat invitaţia de a participa la Australian Open
Tenis: Kim Clijsters a refuzat invitaţia de a participa la Australian Open
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.