Fostul primar al Timişoarei Nicolae Robu susţine că noua administraţie instalată la conducerea Primăriei dă dovadă de o "incapacitate crasă de a face faţă unor funcţii atât de grele" şi susţine că a lăsat în urma sa "cea mai bună situaţie financiară din ultimii mulţi ani", dar "trebuie să ştii să fii ordonator de credite la acest nivel de primărie". Nicolae Robu afirmă luni, într-o postare pe Facebook, că va prezenta în curând inclusiv situaţia de la societatea de termoficare Colterm, despre care primarul Dominic Fritz a anunţat, sâmbătă seara, că a cerut sprijinul Guvernului pentru asigurarea furnizării agentului termic către abonaţii sistemului centralizat de încălzire, în această iarnă. "Eu am făcut predarea de mandat cu eleganţă, urându-i noului primar, pentru binele oraşului, să fie un primar mai bun ca mine! Dar, n-ai cu cine! Ce constat cu gust amar, la o lună şi jumătate după acel moment, este că noul primar şi noul viceprimar, în tot acest răstimp, fac dovadă de o incapacitate crasă de a face faţă unor funcţii atât de grele şi încearcă, dând dovadă de vicii mari de caracter, să şi-o acopere împroşcând permanent cu noroi în munca mea şi a sutelor de angajaţi ai primăriei, aruncând în spaţiul public minciuni neruşinate", afirmă Nicolae Robu. El enumeră câteva dintre aceste tare care îi sunt atribuite de noua administraţie, cum sunt cele cu privire la ceea ce s-a făcut în privinţa fondurilor europene, "aici profitând de faptul că cetăţenii n-au de unde să ştie tehnologia, adică cronologia, etapele, bucătăria internă a procesului de accedere la banii europeni". "Noi, care am fost cei mai performanţi din ţară, câştigând finanţare de 570 milioane euro, pentru 92 de proiecte. Ba cu privire la contractele de salubrizare – Timişoara a ajuns cel puţin la acelaşi nivel de necurăţenie la care a fost în acea perioadă de acum vreo doi ani, când expirând contractele vechi şi schimbându-se sistemul, nu a venit nimeni la licitaţie şi am rămas aproape un an fără operator. Ba cu privire la Colterm etc.", adaugă Robu. Fostul edil al Timişoarei subliniază că va explica în curând situaţia de la Colterm, doar "din respect pentru timişoreni". "Din respect pentru timişoreni (va prezenta situaţia – n.r.), dar şi să nu las minciuna să ia locul adevărului cu privire la ce-am făcut eu pentru oraş timp de opt ani, cu atâta dăruire", punctează Robu. El enumeră, în comparaţie, realizările pe care le-a materializat în timpul mandatelor sale, după ce a moştenit de la SDM, pe anul 2012, pierderi de 2,7 milioane lei, la STPT, datorii de 73,8 milioane lei către ANAF, plus alte zeci de milioane lei restanţă la plata subvenţiei. "Am lăsat în urmă, pe anul 2019, la SDM, profit de 3,1 milioane lei, iar pe prima jumătate din 2020, profit de 2,4 milioane lei (…), la STPT 50 milioane lei din cei 73,8 milioane datorie către ANAF plătiţi, plus restanţele la subvenţii plătite plus achitarea integrală a 30 autobuze, 50 troleibuze, 30 tramvaie, 20 minibuze, 7 vaporaşe, 440 biciclete, 100 trotinete. Comparaţi cu ce auziţi acum că au ca grea moştenire actualii (edili – n.r.) şi urmăriţi ce vor face ei. Ruşine! Trist! Am crezut că avem de-a face cu alt gen de caractere şi cu alt nivel se competenţă. Vai şi-amar!", încheie Nicolae Robu. Primarul Dominic Fritz a anunţat, sâmbătă seara, pe facebook, că a cerut şi sprijinul Guvernului pentru Colterm, "deocamdată fără răspuns", întrucât ar exista riscul stopării furnizării căldurii din cauza datoriilor companiei către furnizorul de gaz. "Sunteţi 50.000 dintre voi conectaţi la Colterm şi aproape toate instituţiile din oraş, inclusiv spitalele din prima linie COVID-19. Alţii nu sunt clienţi, dar o bună parte din contribuţiile lor la bugetul local se duc spre compania locală de termoficare. Nu mi-am dorit să aduc în discuţie 'greaua moştenire'. Realitatea este că din prima zi de Primărie, am plătit mai bine de 10% din încasări către Colterm pentru plata unor datorii uriaşe, penalităţi, facturi la zi ori în avans pentru gaz şi cărbune. Totul, ca să nu se oprească căldura şi apa caldă", susţinea Fritz. Potrivit acestuia, Primăria a plătit în acest an 82 de milioane lei pentru Colterm. AGERPRES/(AS – autor: Otilia Halunga, editor: Antonia Niţă, editor online: Adrian Dãdârlat)
Acasă Stiri Nationale Administratie Timiş: Robu acuză noua administraţie de ”incapacitate crasă de a face faţă...
Timiş: Robu acuză noua administraţie de ”incapacitate crasă de a face faţă unor funcţii atât de grele”
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.