Vestea unor progrese în cursa pentru un vaccin împotriva COVID-19 a declanşat una din cele mai active şedinţe de tranzacţionare de la debutul crizei pandemiei, calculele preliminare efectuate de Reuters arătând că luni au fost efectuate tranzacţii în valoare de aproape 2.000 de miliarde de dolari. Traderii au renunţat la activele sigure precum acţiunile companiilor din tehnologie, yenul japonez şi obligaţiunile cele mai bine cotate pentru a se îngrămădi spre activele mai riscante precum acţiunile, valute şi pieţele străine de obligaţiuni, după anunţul grupului farmaceutic Pfizer conform căruia vaccinul său împotriva COVID-19 a redus cu 90% riscul de îmbolnăvire în urma contractării noului coronavirus. Pe pieţele bursiere din SUA, au fost efectuate luni tranzacţii în valoare de aproape 500 de miliarde de dolari, ceea ce înseamnă că luni a fost una din cele mai aglomerate zile de după luna martie, când temerile privind carantina au agitat pieţele financiare. De asemenea, în Europa valoarea tranzacţiilor a urcat la 120 de miliarde de dolari, arată datele firmei de analiză Refinitiv. O tendinţă similară a fost înregistrată pe pieţele valutare şi cele de obligaţiuni, unde volumul tranzacţiilor s-a apropiat de cel atins în perioada de turbulenţe din luna martie şi la un nivel dublu faţă de cel din aprilie când pandemia de coronavirus a lovit pieţele. Valoarea totală a tranzacţiilor înregistrată pe CLS, un jucător important pe pieţele valutare, s-a ridicat luni la 627 miliarde de dolari. Comparativ, valoarea medie zilnică a tranzacţiilor a fost de 707 miliarde dolari în martie şi de 380 miliarde dolari în aprilie. Au crescut şi tranzacţiile pe pieţe de obligaţiuni. Aproape 170.000 de contracte au trecut dintr-o mână în alta pe piaţa contractelor futures cu obligaţiuni guvernamentale germane, de 1,5 ori mai mult decât media zilnică înregistrată în acest an, arată datele Refinitiv. Volumul total al tranzacţiilor cu obligaţiuni guvernamentale germane s-a ridicat luni la aproape nouă miliarde de euro, mai mult decât media zilnică înregistrată de la începutul lunii octombrie, arată datele furnizate de platforma de tranzacţionare Marketaxess. AGERPRES/ (AS-autor: Constantin Balaban, editor: Mariana Nica, editor online: Anda Badea)
Acasă Stiri Internationale Economic Extern Tranzacţii la bursă de aproape 2.000 de miliarde de dolari după anunţul...
Tranzacţii la bursă de aproape 2.000 de miliarde de dolari după anunţul unui vaccin anti-COVID
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.