Operatorii turistici din Delta Dunării susţin că pandemia cu noul coronavirus a transformat turismul din această zonă într-o ''haiducie'' şi susţin că anul viitor, teoretic, vor avea toate locurile de cazare ocupate, însă practic este posibil să nu poată să deschidă unităţile. Prezenţi la un simpozion organizat de Asociaţia de Management al Destinaţiei Turistice Delta Dunării (AMDTDD) pe tema turismului desfăşurat în anul 2020, ei au criticat autorităţile de mediu din cauză că nu i-au sancţionat pe cei care au încălcat vitezele maxime admise pe canale şi susţin că delta nu este guvernată în momentul de faţă. "Toată pandemia asta a fost un dezastru, cifra de afaceri a scăzut cu 70%, iar acum, din cauza incertitudinii cu privire la deschiderea sezonului 2021, suntem între ciocan şi nicovală, pentru că nici nu ne putem adresa pieţei locale, să promovăm tururile în Deltă pentru români, iar turiştii străini care urmau să vină anul acesta s-au reprogramat pentru anul viitor. Astfel, în teorie sezonul viitor este arhiplin, dar în realitate s-ar putea să fie un dezastru şi trebuie să supravieţuim. Am luat avansuri de anul trecut, iar în 2021 vom merge cu tarifele din 2019, deşi costurile au crescut exponenţial", a declarat directorul unei agenţii de turism, Daniel Petrescu. Directoarea unei pensiuni din Crişan, Ileana Vasiliev, a menţionat că în acest an multe pensiuni au fost oficial închise din cauza pandemiei cu noul coronavirus, dar au funcţionat tot sezonul, iar directorul unei agenţii, Iliuţă Goean, a apreciat că anul acesta turismul în Deltă a fost "o haiducie de la un cap la altul". "Problema mea acum este incertitudinea sezonului viitor, pentru că am peste 65.000 de euro vouchere date pentru următoarele 24 de luni, amânările din acest sezon. Nu ştiu cum să-mi gestionez bugetul de publicitate pe anul viitor, pentru că în general mă bazez pe piaţa de in-coming, dar acum nu ştiu cât să direcţionez pe piaţa externă, cât pe cea internă. Nu ştiu ce să le garantez clienţilor. Nicio firmă de asigurări nu te asigură pentru anulări, mai ales în perioade de stare de alertă", a mai spus directorul Iliuţă Goean. Operatorii turistici au amintit că avansurile încasate sunt folosite pentru a angaja serviciile promise vizitatorilor, iar preşedintele unei asociaţii de ghizi turistici a amintit că în Deltă sunt foarte mulţi barcagii care nu respectă regulamentul de navigaţie şi îi încurajează pe oaspeţi să rupă nuferii, specii protejate, precum şi pescari sportivi care lasă în urma lor munţi de gunoaie. "Ne-am gândit să realizăm un ghid de bune practici pentru clienţii noştri, dar şi pentru barcagii. În Deltă sunt foarte puţini ghizi atestaţi şi sunt foarte multe persoane care practică această activitate fără autorizaţie din partea autorităţii naţionale", a afirmat preşedintele unei asociaţii de ghizi turistici, Ionuţ Călin. Proprietarii de pensiuni turistice au solicitat sprijin pentru plata taxelor percepute pe salariile plătite angajaţilor şi în sezonul rece, atunci când pensiunile sunt închise, şi şi-au exprimat nemulţumirea din cauza taxelor mari pe care trebuie să le plătească periodic pentru diferite servicii, în condiţiile în care nu fac investiţii noi. "E greu să fii prietenos cu natura, să satisfaci clientul şi să fii profitabil din punct de vedere economic. Sunt trei elemente pe care dacă nu le combini, nu ai făcut nimic. Şi atunci trebuie să dansezi pe un fir subţire, să spargi nişte bariere, să diluezi nişte graniţe, principii, concepte, dar în acelaşi timp să nu le încalci", a apreciat directoarea unei pensiuni din Crişan, Ileana Vasilief. Proprietarii unor unităţi de cazare şi-au exprimat speranţa că voucherele de vacanţă nu vor fi anulate, în contextul în care anul acesta au fost "salvarea" unităţilor. "Pentru noi, voucherele reprezintă 60% din clienţi. Cred că dacă se va renunţa la ele, va fi o lovitură mare pentru noi", a afirmat directorul unei pensiuni din Sulina, Dragoş Ioniţă. Preşedintele Asociaţiei de Management al Destinaţiei Turistice Delta Dunării (AMDTDD), Cătălin Ţibuleac, a apreciat la rândul lui că 2020 a fost un an de supravieţuire în turism şi şi-a exprimat speranţa ca în 2021 domeniul să nu se transforme într-o junglă. "Nu avem comisariate care să funcţioneze 24 de ore din 24. Cum să discutăm de controale şi sancţiuni, cât timp comisarii lucrează de luni până vineri între orele 8,00 şi 16,00? După aceea comisarii îi sună pe braconieri şi îi roagă să nu încalce legea şi să fim oameni cinstiţi? Sunt chestiuni care ţin de Administraţia Deltei, o instituţie care nu guvernează delta. (…) Anul 2020 a fost unul de supravieţuire. Nu vreau să cred că 2021 va fi un an de junglă în care doar cel puternic va supravieţui", a afirmat preşedintele Ţibuleac. AMDTDD a organizat la sfârşitul săptămânii trecute, într-un resort din satul Crişan, Delta Dunării, un seminar pe tema activităţii turistice în an pandemic. AGERPRES/(A, AS – autor: Luisiana Bîgea, editor: George Onea, editor online: Gabriela Badea)
Tulcea: Turismul în Deltă a fost ”o haiducie” anul acesta, susţin agenţii economici
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.