Ministrul Muncii, Raluca Turcan, a discutat marţi cu reprezentanţii Coaliţiei pentru Dezvoltarea României şi cu cei ai industriei HoReCa şi a decis prelungirea măsurilor active aplicate anul trecut, precum timpul redus de lucru sau şomajul tehnic. "Discuţiile pe care le-am avut astăzi cu reprezentanţii Coaliţiei pentru Dezvoltarea României şi cu cei ai industriei HoReCa au vizat, în principal, eficienţa şi modul de aplicare a măsurilor de sprijin dedicate sectoarelor de activitate cele mai afectate de pandemie. Am apreciat la partenerii mei de dialog atât propunerile exprimate, cât şi disponibilitatea de a transforma întâlnirile noastre într-un mod curent de lucru, de a împărtăşi informaţii, analize şi puncte de vedere din domeniile noastre comune de interes", a scris Raluca Turcan, pe pagina de Facebook. Astfel, pentru a sprijini în continuare angajaţii şi angajatorii din sectoarele cele mai vulnerabile, ministrul a menţionat că s-a decis prelungirea măsurilor active aplicate anul trecut. Astfel, timpul redus de lucru (kurzarbeit) se va aplica pe toată perioada stării de alertă şi pe o perioadă de până la 3 luni după. Până în decembrie anul trecut, de această măsură au beneficiat peste 11.000 de angajaţi doar din sectorul HoReCa şi au fost plătite 10,4 milioane de lei. De asemenea, şomajul tehnic va fi acordat pe toată perioada în care activitatea este suspendată, dar nu mai târziu de 30 iunie 2021. Pentru această măsură au fost achitate până acum 4,22 miliarde de lei pentru 1,2 milioane de beneficiari. În plus, statul va suporta 50% din salariul angajatului (nu mai mult de 2.500 lei) pentru angajatorii care încadrează în muncă persoane peste 50 de ani sau tineri între 16 şi 29 de ani. "În aceste două categorii avem deja peste 8.600 de beneficiari şi peste 253 de milioane de lei plăţi efectuate, iar măsura se va aplica până la 1 septembrie 2021", a notat Turcan. Altă măsură se referă la 35% din remuneraţia cuvenită zilei de muncă acordată lucrătorilor zilieri, pentru o perioadă de 3 luni, măsură aplicabilă până la 30 iunie 2021, şi 41,5% din salariul aferent zilelor lucrate pentru o perioadă de lucru de 8 ore pe zi pentru sezonieri. Până acum, au beneficiat de această măsură 13.500 de sezonieri, iar plăţile efectuate se ridică la 11,1 milioane de lei. Măsura a fost prelungită până la 30 iunie 2021. De asemenea, vor fi acordate zile libere plătite pentru părinţi şi pe perioada cursurilor online până la finalizarea cursurilor anului şcolar 2020-2021. De această prevedere au beneficiat în trecut peste 115.000 de părinţi. "În ceea ce priveşte sectorul HoReCa, aceste măsuri au venit în completarea celor fiscal-bugetare menite să susţină activitatea companiilor pe perioada pandemiei, tocmai pentru că a fost unul dintre domeniile cu cele mai mari restricţii în ultimul an", a mai scris ministrul Muncii. AGERPRES/(AS – autor: George Bănciulea, editor: Oana Tilică, editor online: Gabriela Badea) Citeşte şi: * Turcan: Salariul minim va fi indexat mâine, în şedinţa de Guvern; pensiile vor fi majorate în acest an cel puţin cu rata inflaţiei * Turcan: Venim cu un set de măsuri care să-i sprijine pe cei care se află în risc de sărăcie energetică
Acasă Stiri Nationale Economic Intern Turcan: Am decis să prelungim măsurile active pe care le-am aplicat anul...
Turcan: Am decis să prelungim măsurile active pe care le-am aplicat anul trecut
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.