Statele membre ale Uniunii Europene au importat anul trecut 379.000 de tone de mirodenii din afara spaţiului comunitar, în creştere cu 50% comparativ cu anul 2012, arată datele publicate sâmbătă de Eurostat. Principala mirodenie importată de statele UE în 2019 a fost ghimbirul (110.000 de tone), urmat de paprika şi ienibahar (94.000 de tone), pe locul al treilea fiind piperul (69.000 de tone). Principala ţară de unde statele UE au importat ghimbir, paprika şi ienibahar a fost China, cu 76.000 de tone respectiv 65.000 de tone, în timp ce importurile de piper au provenit în principal din Vietnam (31.000 de tone) şi Brazilia (22.000 de tone). Alte mirodenii importate de statele membre UE au fost turmericul (15.000 de tone), care a provenit în principal din India (12.000) de tone, anasonul (14.000 de tone) pentru care Egiptul a fost principalul furnizor cu 4.000 de tone, şi scorţişoara (14.000 de tone), din care aproape jumătate (6.000 de tone) a provenit din Indonezia. Urmează seminţele de chimen (9.000 de tone) care au fost importate în principal din India (4.000 de tone) şi Siria (3.000 de tone) precum şi seminţele de coriandru (8.000 de tone), din care jumătate au fost importate din Rusia. Eurostat precizează că în 2019 comparativ cu 2012 importurile de mirodenii ale UE din afara spaţiului comunitar au crescut cu 50% în condiţiile în care importurile de turmeric şi ghimbir s-au dublat, înregistrând cele mai mari creşteri în rândul celor mai comercializate mirodenii. AGERPRES /(AS-autor: Constantin Balaban, editor: George Bănciulea, editor online: Simona Aruştei)
Acasă Stiri Internationale Economic Extern UE a importat 379.000 de tone de mirodenii din afara spaţiului comunitar...
UE a importat 379.000 de tone de mirodenii din afara spaţiului comunitar în 2019
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.