Comisia Europeană a acuzat marţi gigantul american al comerţului online Amazon că a distorsionat concurenţa pe pieţele de retail online şi a anunţat că a demarat o a doua investigaţie asupra practicilor de business ale acestuia, transmite Reuters. "Comisia este nemulţumită de faptul că, în mod sistematic, Amazon a utilizat datele comercianţilor independenţi care utilizează platforma sa în beneficiul propriilor sale afaceri de retail, care concurează în mod direct cu cele ale altor comercianţi", a subliniat Executivul comunitar, într-un comunicat. De asemenea, Comisia a demarat o a doua anchetă pentru practici anticoncurenţiale care vizează platforma Amazon, pe fondul suspiciunilor că aceasta acordă un tratament preferenţial ofertelor proprii sau ale comercianţilor care utilizează serviciile sale de logistică şi de livrări. Potrivit Executivului comunitar, Amazon joacă un dublu rol: pe de o parte oferă o piaţă unde comercianţii independenţi pot să îşi vândă produsele direct către consumatori, iar de de altă parte Amazon vinde produse în calitate de comerciant pe aceeaşi piaţă, în concurenţă cu ceilalţi comercianţi. "Trebuie să ne asigurăm că platformele duale cu o putere de piaţă, cum este Amazon, nu distorsionează competiţia. Datele cu privire la activitatea altor comercianţi nu ar trebui utilizate în beneficiul Amazon atunci când acesta acţionează drept concurent pentru acei comercianţi", a declarat comisarul european pentru concurenţă, Margrethe Vestager. Aceste acuzaţii vin într-un context în care pandemia de COVID-19 a stimulat vânzările online, ceea ce a amplificat rolul jucat de Amazon în economia mondială. Vestager este renumită pentru poziţia sa dură faţă de practicile antitrust. În mandatul său, Uniunea Europeană a impus amenzi mari unor giganţi, precum Google. AGERPRES/(AS – autor: Constantin Balaban, editor: Oana Tilică, editor online: Anda Badea)
UE acuză Amazon de practici anticoncurenţiale
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.