Uniunea Europeană ar putea plăti peste 10 miliarde de dolari pentru a-şi asigura sute de milioane de doze de vaccinuri împotriva coronavirusului dezvoltate de Pfizer-BioNTech şi CureVac, a declarat pentru Reuters un oficial european implicat în discuţiile cu grupurile farmaceutice. Potrivit acestui oficial, care a dorit să îşi păstreze anonimatul, blocul comunitar a acceptat să plătească 15,50 euro pentru fiecare doză de vaccin contra COVID-19 dezvoltat de grupul american Pfizer şi compania germană BioNTech. Aceasta ar însemna un preţ total de până la 3,1 miliarde euro (3,7 miliarde dolari) pentru 200 de milioane de doze, preţ care ar urma să crească la 4,65 miliarde euro dacă ar fi achiziţionate alte 100 milioane de doze de vaccin, a adăugat oficialul. Aceste detalii legate de preţ, care până acum nu au fost dezvăluite, confirmă faptul că Uniunea Europeană va plăti mai puţin decât SUA pentru fiecare doză de vaccin împotriva COVID-19 dezvoltat de Pfizer. Sursa a mai spus că acordul convenit include şi o asigurare că ţările UE vor primi despăgubiri dacă producătorul farmaceutic american va direcţiona dozele de vaccin către SUA. Separat, Uniunea Europeană a acceptat să plătească 10 euro pentru fiecare din cele 225 de milioane de doze iniţiale de vaccin împotriva COVID-19 dezvoltat de CureVac, ceea ce înseamnă un discount faţă de preţul de 12 euro pe care compania l-a stabilit iniţial. Recent blocul comunitar a ajuns la un acord cu CureVac pentru a-şi asigura până la 405 milioane doze de vaccin, dintre care 180 de milioane sunt opţionale. Oficialul european a mai spus că firma CureVac să angajat să înceapă să livreze vaccinul începând de la finele lunii martie 2021. Deocamdată nu este clar dacă cele 180 de milioane de doze opţionale vor costa 10 sau 12 euro pentru fiecare doză. Dacă ar costa 10 euro pentru fiecare doză, blocul comunitar ar urma să plătească 4,05 miliarde de euro pentru toate cele 405 milioane de doze. Un purtător de cuvânt de la Comisia Europeană a refuzat să facă comentarii cu privire la termenii şi preţurile incluse în contractele de furnizare de vaccinuri pentru că sunt confidenţiale. Compania americană Pfizer Inc. a anunţat miercuri că rezultatele finale ale testelor clinice de fază a treia pentru vaccinul său împotriva COVID-19, dezvoltat împreună cu compania germană BioNTech, relevă o eficacitate de 95%, adăugând că ar putea să înceapă distribuţia vaccinului înainte de Crăciun dacă vor primi autorizaţiile necesare în regim de urgenţă. În luna iulie, guvernul american a încheiat un acord cu Pfizer conform căruia va plăti 19,5 dolari pentru fiecare din cele 100 de milioane de doze iniţiale, având opţiunea de a cumpăra alte 500 milioane de doze conform unor termeni care vor fi negociaţi separat. Un alt oficial european a declarat anterior pentru Reuters că preţul mai mic plătit de Uniunea Europeană pentru vaccinul dezvoltat de Pfizer şi BioNTech reflectă sprijinul financiar acordat de UE şi de Germania firmei germane BioNTech în faza de dezvoltare a vaccinului. Preţul convenit de 15,50 euro pentru o doză va fi plătit doar de acele guverne europene care doresc să cumpere vaccinul şi doar dacă acesta va fi aprobat de organismele europene de reglementare. Comisia Europeană a semnat până acum cinci contracte de precomandă pentru eventuale vaccinuri, cu companiile AstraZenaca, Johnson & Johnson, Sanofi-GSK, Pfizer/BioNTech şi CureVac. AGERPRES/ (AS-autor: Constantin Balaban, editor: Mariana Nica, editor online: Andreea Lăzăroiu)
Acasă Stiri Internationale Economic Extern UE ar putea plăti peste 10 miliarde de dolari pentru vaccinurile Pfizer...
UE ar putea plăti peste 10 miliarde de dolari pentru vaccinurile Pfizer şi CureVac
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.