Ultima fotografie a pictorului Nicolae Grigorescu, realizată în 1906, va fi pusă în vânzare la licitaţia unui ''Vechi colecţionar de artă şi observator cultural'' organizată online, pe 24 noiembrie, de Artmark. Potrivit Artmark, fotografia, care are în licitaţie un preţ de pornire de 500 de euro, probabil a fost realizată la Câmpina, în casa pictorului, acolo unde s-a retras în ultimii săi ani de viaţă şi unde s-a dedicat preponderent subiectelor rustice – portrete de ţărănci, care cu boi şi numeroase peisaje cu specific românesc. Nicolae Grigorescu a fost surprins în fotografia de colecţie, la vârsta de 68 de ani, din profil, aşezat într-un fotoliu vintage, din lemn sculptat. Semnătura marelui artist Nicolae Grigorescu se regăseşte în cadrul licitaţiei în piesa de grafică care ilustrează portretul scriitorului Barbu Ştefănescu-Delavrancea, care scria în cronicile vremii: "La Grigorescu, bogăţia aparentă te răpeşte fără a te convinge''. Lucrarea realizată în creion a fost oferită de fiul pictorului şi soţia acestuia Ana (fiica lui Alexandru Vlahuţă), Picăi Delavrancea. În licitaţie lucrarea are un preţ de pornire de 1.500 de euro. Licitaţia cuprinde piese de colecţie adunate pe parcursul ultimelor decenii de către un vechi colecţionar de artă şi observator cultural, de la piese de grafică semnate de Pallady, Petraşcu, Baba, Câlţia sau Piliuţă, până la reviste de avangardă literară sau manuscrise cu semnătura olografă a unor personalităţi marcante – Caragiale, Delavrancea, Arghezi. Loturile din cadrul licitaţiei pot fi vizionate la Palatul Cesianu-Racoviţă, de luni până duminică. AGERPRES/(AS-autor: Florentina Peia, editor: Mihai Simionescu, editor online: Gabriela Badea)
Acasă Stiri Nationale Cultura Ultima fotografie a pictorului Nicolae Grigorescu, scoasă la licitaţie
Ultima fotografie a pictorului Nicolae Grigorescu, scoasă la licitaţie
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.