Guvernul ungar a admis că a cumpărat mult prea multe ventilatoare mecanice la începutul acestui an, când a izbucnit primul val al pandemiei de coronavirus, şi acum încearcă să scape de ele, transmite Bloomberg. "Am putut să le vindem pe cele care erau în exces în rezerva noastră strategică sau am putut să îi ajutăm pe alţii" prin donaţii, a spus joi ministrul ungar de Externe, Peter Szijjarto. Guvernul condus de premierul Viktor Orban a cumpărat peste 16.000 de ventilatore mecanice în acest an şi acum, potrivit site-ului de ştiri HVG.hu, încearcă să reducă acest stoc la jumătate. Autorităţile ungare au cerut diplomaţilor să încerce să vândă aceste echipamente peste hotare. Miercuri, Ungaria avea 255 de pacienţi care aveau nevoie de ventilatoare mecanice, de aproape cinci ori mai mulţi decât avea la începutul lunii octombrie. Aceasta în condiţiile în care în ultima săptămână, Ungaria a înregistrat al treilea cel mai mare număr de decese per capita din Uniunea Europeană, după Cehia şi Belgia. Potrivit portalului de ştiri Direkt36, Guvernul de la Budapesta a cheltuit în acest an 300 miliarde de forinţi (953 milioane de dolari) pentru achiziţionarea de ventilatoare mecanice. În perioada februarie-iunie, Germania, o ţară cu o populaţie de peste opt ori mai mare decât cea Ungariei, a achiziţionat un număr dublu de ventilatoare decât Ungaria dar a plătit un preţ mai mic decât cel plătit de Budapesta. Achiziţiile de ventilatoare mecanice au fost criticate şi de partidele ungare de opoziţie pentru că numărul ventilatoarelor de depăşi cu mult personalul medical disponibil pentru a le opera. În replică, ministrul de Externe, Peter Szijjarto a spus joi că Ungaria a cumpărat aceste echipamente, în principal din China, atunci când condiţiile erau unele "anormale" şi fiecare ţară din lume concura să le cumpere. AGERPRES/ (AS-autor: Constantin Balaban, editor: Andreea Marinescu, editor online: Ady Ivaşcu)
Acasă Stiri Internationale Economic Extern Ungaria nu ştie cum să scape de excesul de ventilatoare mecanice
Ungaria nu ştie cum să scape de excesul de ventilatoare mecanice
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.