Peste 30 de companii de top de profil tehnic vor participa, în perioada 25 – 26 noiembrie, la cea de-a treia ediţie a târgului de cariere din domeniul ingineriei "POLIJobs", care va fi organizat online anul acesta de către Universitatea Politehnica din Bucureşti. "Ajuns la cea de-a treia ediţie, cel mai mare târg de cariere din domeniul ingineriei, organizat de Universitatea Politehnica din Bucureşti, prin intermediul POLIJobs (singura agenţie de plasare a forţei de muncă, lansată de o universitate din România) îşi va deschide porţile, exclusiv online, pe platforma IT- MSTeams, miercuri, 25 noiembrie. La ediţia din acest an a POLIJobs, ce se va desfăşura în perioada 25 – 26 noiembrie, peste 30 de companii de top de profil tehnic vor veni în întâmpinarea studenţilor şi absolvenţilor Universităţii Politehnica din Bucureşti cu o largă paletă de oferte configurată în numeroase oportunităţi de carieră", informează un comunicat al UPB. În cadrul târgului vor fi oferite programe de burse, stagii de practică, internshipuri, joburi part-time sau full-time, pentru poziţiile entry-level, middle-level sau specialişti. Prin înscrierea la eveniment, studenţii/absolvenţii UPB au posibilitatea de a încărca CV-ul către companiile de interes şi de a interacţiona direct cu angajatorii, prin intermediul webinariilor şi a interviurilor virtuale. "Anul acesta pandemia de COVID-19 a mutat tradiţionalul, deja, Târg de Cariere POLIJobs, precum şi majoritatea activităţilor Universităţii noastre, în mediul online, spaţiul virtual fiind practic cel mai sigur scut împotriva noului coronavirus, dar interesul companiilor de top de profil tehnic faţă de valoarea tinerei resurse umane a UPB şi-a păstrat acelaşi trend crescător reconfirmându-se şi astfel înalta calitate educaţională pe care şi-a consolidat-o de-a lungul timpului, în plaja învăţământului tehnic superior, Universitatea Politehnica din Bucureşti", a declarat coordonatorul "POLIJobs", Aniella Vieriu. Ediţiile anterioare ale "POLIJobs" s-au bucurat de prezenţa a 154 de companii de top, care au derulat 87 de conferinţe tematice pentru un număr de 14.521 de participanţi, dintre care 1.257 de studenţi/absolvenţi ai UPB au semnat angajamente de muncă. AGERPRES/(AS – autor: Roberto Stan, editor: Georgiana Tănăsescu, editor online: Anda Badea)
Acasă Stiri Nationale Educatie UPB organizează online târgul de cariere ‘POLIJobs’; participă peste 30 de companii
UPB organizează online târgul de cariere ‘POLIJobs’; participă peste 30 de companii
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.