Trimisul special al AGERPRES, Cristian Lupaşcu, transmite: Preşedintele în exerciţiu al Republicii Moldova, socialistul Igor Dodon, şi candidatul Partidului Acţiune şi Solidaritate, pro-europeana Maia Sandu, vor accede în turul al doilea al alegerilor prezidenţiale, potrivit datelor preliminare prezentate de Comisia Electorală Centrală (CEC), după numărarea voturilor din 81,29% din secţiile de votare. Datele prezentate de CEC după centralizarea voturilor din 1.742 din totalul celor 2.143 secţii de votare, Igor Dodon a obţinut 35.83% din voturi, în timp ce Maia Sandu a beneficiat de susţinerea a 31,73% dintre alegători. Pe locul al treilea se clasează Renato Usatîi (Partidul Politic "Partidul Nostru"), cu 16,89%, iar pe patru Violeta Ivanov (Partidul Politic "Şor"), cu 7,60%. Pe următoarele poziţii se situează Andrei Năstase (Partidul Politic "Platforma Demnitate şi Adevăr") cu 3,27%, Octavian Ţîcu (Partidul Politic "Partidul Unităţii Naţionale") cu 2,01%, Tudor Deliu (Partidul Liberal Democrat din Moldova) cu 1,52% şi Dorin Chirtoacă (Blocul electoral Unirea) cu 1,14%. AGERPRES/ (AS-autori Cristian Lupaşcu, Mariana Ionescu, editor online: Alexandru Cojocaru) Citiţi şi: * #alegeriRMoldova Igor Dodon ar fi obţinut cele mai multe voturi, conform unor sondaje la ieşirea de la urne * #alegeriRMoldova Maia Sandu: Astăzi am văzut mai multe încercări de fraudare a alegerilor * #alegeriRMoldova Igor Dodon a transmis primul mesaj după închiderea secţiilor de votare * LIVE UPDATE #alegeriRMoldova Peste trei milioane de alegători, aşteptaţi la urne pentru a-şi vota preşedintele * #alegeriRMoldova CEC: Participare la vot de aproape 43%, scrutinul prezidenţial este validat
Acasă Stiri Internationale Politica Externa UPDATE #alegeriRMoldova Igor Dodon şi Maia Sandu, în turul al doilea al...
UPDATE #alegeriRMoldova Igor Dodon şi Maia Sandu, în turul al doilea al alegerilor prezidenţiale (rezultate oficiale preliminare)
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.