Uniunea Ziariştilor Profesionişti din România (UZPR) lansează concursul pe anul 2020 cu tema "Sens şi contrasens în mass-media", adresat tuturor membrilor organizaţiei. Potrivit unui comunicat transmis AGERPRES, concursul este deschis jurnaliştilor, membri UZPR, din toate categoriile mass-media – print, audiovizual şi online, precum şi din zona de publicistică. Materialele de presă care vor fi transmise spre jurizare vor trebui să reflecte nenumăratele faţete care au schimbat cursul profesiei jurnalistice în anul 2020, marcat de criza sanitară mondială, care a afectat toate domeniile vieţii sociale şi politice de pe întreaga planetă. "Invităm, pe această cale, membrii UZPR să participe la un concurs menit să reflecte stadiul adaptării presei la condiţii socio-economice şi politice excepţionale, fără precedent, care au pus o enormă presiune în anul 2020 pe actul comunicării şi au stabilit repere noi pe relaţia dintre mass-media, public şi autorităţi", se arată în comunicat. Potrivit sursei citate, vor fi luate în considerare referirile la abordarea jurnalistică în noile condiţii, la respectarea deontologiei, la identificarea ştirilor false în noianul de informaţii contradictorii care au fluctuat pe toate canalele de comunicare, la informarea publicului şi la episoadele de dezinformare, la relaţia dintre jurnalist, în calitate de comunicator, şi oficialităţile care au manifestat în unele rânduri deficienţe de transmitere a informaţiilor şi lipsă de transparenţă, aspecte semnalate şi de organizaţiile internaţionale de presă. De asemenea, se va juriza importanţa demersului jurnalistic în tabloul social general şi se vor puncta acurateţea, corectitudinea, adevărul, susţinerea interesului cetăţeanului şi profesionalismul materialelor de presă care vor intra în competiţie. Începând cu luna ianuarie până la 1 martie 2021, formularul de înscriere va putea fi descărcat de pe site-ul Uniunii. Materialele vor putea fi trimise online, precum şi în format fizic pe adresa sediului central al UZPR. Materialele de presă câştigătoare vor fi distinse cu tradiţionalele Premii anuale ale UZPR, la fiecare secţiune. AGERPRES/(AS – autor: Petronius Craiu, editor: Florin Marin, editor online: Irina Giurgiu)
Acasă Stiri Nationale Cultura UZPR lansează un concurs pentru jurnalişti despre adaptarea profesiei în contextul crizei...
UZPR lansează un concurs pentru jurnalişti despre adaptarea profesiei în contextul crizei sanitare mondiale
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.