Vaccinul experimental al companiei CureVac împotriva COVID-19 a generat un răspuns imun la subiecţi umani, a anunţat luni compania germană de biotehnologie care se apropie astfel de debutul testării pe scară largă în acest an, în contextul în care cursa pentru stoparea pandemiei se încinge, relatează Reuters. "Suntem foarte încurajaţi de datele intermediare de faza I", a declarat directorul executiv Franz-Werner Haas, citat într-un comunicat. Firma de biotehnologie se bazează pe tehnica aşa-numitului ARN messenger (ARNm), la fel ca Moderna, precum şi BioNTech şi partenerul Pfizer, deşi aceştia au început testele clinice pe scară largă pe subiecţi umani la sfârşitul lunii iulie. CureVac a indicat că potenţialul său vaccin, cunoscut sub numele de CVnCoV, a fost în general bine tolerat, iar rezultatele au susţinut cu fermitate planurile companiei de a lansa ultima etapă de testare pe subiecţi umani înainte de sfârşitul anului. Compania CureVac, susţinută de investitorul german în biotehnologie Dietmar Hopp, Fundaţia Gates şi GlaxoSmithKline, a declarat că voluntarii au dezvoltat un nivel de anticorpi neutralizanţi egal cu cel al persoanelor care s-au vindecat după un caz grav de COVID-19. Pandemia, care a provocat peste 1,2 milioane de decese la nivel mondial, a declanşat o cursă pentru dezvoltarea unui vaccin, aproximativ 45 de compuşi experimentali fiind testaţi pe subiecţi umani. AstraZeneca din Marea Britanie, în colaborare cu Universitatea Oxford, se numără de asemenea printre principalii concurenţi, rezultatele din ultima fază a studiilor clinice fiind aşteptate în acest an, însă vaccinul lor candidat se bazează pe un alt virus, nu pe ARNm, cu rol de a livra în organism instrucţiuni genetice pentru un efect de imunizare. Anthony Fauci, principalul expert în boli infecţioase din Statele Unite, a declarat joi că primele doze dintr-un vaccin sigur şi eficient împotriva coronavirusului vor fi probabil disponibile pentru unii americani cu risc ridicat la sfârşitul lunii decembrie sau începutul lunii ianuarie. Speranţele CureVac de a oferi un vaccin la doze mult mai mici în comparaţie cu ceilalţi concurenţi ai săi care se bazează pe tehnica ARNm ar putea fi afectate după ce a ales cea mai mare concentraţie din cinci variante de doze – de la 2 la 12 micrograme pe injecţie – pentru studiul sau de faza a III-a. BioNTech şi Pfizer au indicat că dozele de 30 de micrograme pentru care au optat pentru acest proces în faza înaintată a studiilor clinice au demonstrat anterior că produc niveluri de anticorpi peste cele înregistrate la persoanele care s-au vindecat după contractarea COVID-19. Moderna care, la fel ca BioNTech, se aşteaptă să aibă primele date privind eficacitatea din studiul său clinic pe scară largă în această lună, testează o doză de 100 de micrograme, aceasta dovedindu-se de asemenea că declanşează un răspuns imun superior celui observat în cazul pacienţilor vindecaţi. CureVac, listată la bursa NASDAQ în august, a anunţat că în studiul său de faza I s-au înscris până în prezent 250 de indivizi sănătoşi, cu vârste cuprinse între 18 şi 60 de ani din Germania şi Belgia. Compania a adăugat că injectarea a generat şi celule T împotriva coronavirusului, un alt indicator esenţial al unui răspuns imun eficient, însă analizele asupra acestui aspect sunt în curs de desfăşurarea. CureVac a precizat că efecte secundare au apărut mai ales după a doua injectare din cadrul programului cu două doze şi acestea au inclus oboseală, dureri de cap, frisoane, dureri musculare şi, într-o mai mică măsură, febră. Aceste simptome "s-au ameliorat rapid, de obicei în 24-48 de ore", a indicat compania. AGERPRES/(AS – autor: Dana Purgaru, editor: Mihaela Nicolaescu, editor online: Gabriela Badea)
Acasă Stiri Internationale Stiinta Vaccinul experimental al companiei CureVac împotriva COVID-19 a generat un răspuns imun...
Vaccinul experimental al companiei CureVac împotriva COVID-19 a generat un răspuns imun în studiul clinic de faza I
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.